اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

پولادگر: هیات تکواندو استان آذربایجان‌شرقی یکی از بهترین‌های کشور است

سیدمحمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو گفت: هیات تکواندو استان آذربایجان‌شرقی یکی از بهترین‌ هیات‌های تکواندو کشور است.

پولادگر: هیات تکواندو استان آذربایجان‌شرقی یکی از بهترین‌های کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مجمع هیأت تکواندو استان آذربایجان‌شرقی به ریاست سیدمحمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران و با حضور آرش فرهادیان رئیس کمیته امور استان‌ها و مجامع فدراسیون تکواندو کشور و شرکت اعضای مجمع روز ‌در محل سالن کنفرانس اداره کل برگزار شد.

 سید محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو کشور گفت: استاندار محترم آذربایجان‌شرقی نسبت به تکواندوکاران و میرهاشم حسینی که در المپیک حضور خواهد داشت عنایت ویژه‌ای دارد.

پولادگر ادامه داد: در المپیک، میرهاشم حسینی نماینده کشورمان در برابر جهان خواهد بود و حسینی برای همه ما با کسب مدال المپیک افتخار آفرین خواهد بود.

وی گفت: در موضوع کسب سهمیه المپیک توسط میرهاشم شاهد بودیم که دولت انگلیس زشت‌ترین روش برای مبارزه را انتخاب کرد و بهترین تکواندوکاران ما نتوانستند ویزا بگیرند و از تیم 8 نفره ما 4 نفر توانستند حضور واقعی داشته باشند و بعد از ۲۰ سال که بر روی سکوی اول بودیم به این روش زشت پایین آمدیم و این تفکر، پلیدی دولت انگلیس را نشان داد.

رئیس مجمع انتخاباتی هیات تکواندو استان آذربایجان‌شرقی در ادامه افزود: بچه‌های تکواندو، سرمایه واقعی ما هستند و با اینکه این فرصت از میرهاشم گرفته شد ولی امیدش برای کسب سهمیه را از دست نداد و بالاخره سهمیه المپیک را گرفت و این، تمام دارایی ماست که با وجود تحریم‌ها در همه زمینه ها به صورت توانمند حضور داریم.

رئیس فدراسیون تکواندو کشور در ادامه گفت: آقای رنجبرپور کارهای ارزشمندی در ۴ سال گذشته انجام داده است و آثار ماندگاری از خود بر جا گذاشته است که قابل تقدیر است.

او افزود: کمپ‌های کوچک تیم‌های استانی خیلی خوب است که تشکیل و مدیریت شود و استاندار محترم آذربایجان‌شرقی نیز برای این موضوع رغبت دارند و امیدوارم با پیگیری‌های لازم از سوی هیات، حمایت‌های بیشتری جلب شود.

انتهای پیام/60017

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول