اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رسانه

ناتوانی رسانه های بیگانه از کتمان موفقیت ایران

کارشناس مسائل رسانه از ناتوانی رسانه های بیگانه فارسی زبان از کتمان جنبه های مختلف ورود نفتکش های ایرانی به آب های ونزوئلا گفت: با ورود نفتکش های ایرانی شاهد یک آشفتگی در رسانه های بیگانه به ویژه بی بی سی و صدای آمریکا بودیم.

ناتوانی رسانه های بیگانه از کتمان موفقیت ایران

به گزارش خبرنگار رسانه خبرگزاری فارس، علیرضا داوودی کارشناس مسائل رسانه در برنامه «بدون خط خوردگی» رادیو گفت و گو با اشاره به عملکرد رسانه های بیگانه در خصوص ورود نفت کش های ایرانی به آب های ونزوئلا اظهار داشت: رسانه های بیگانه در ابتدا این موضوع را مسکوت گذاشتند و در چند خبر کوتاه به آن پرداختند.

وی افزود: پس از آنکه آمریکایی ها به ورود نفتکش های ایرانی به آب های ونزوئلا واکنش نشان دادند و در این باره شروع به تهدید کشتی های ایران کردند، رسانه های بیگانه نیز فعالیت های خود در این زمینه را آغاز کردند.

این کارشناس رسانه ادامه داد: رسانه های بیگانه در این زمینه اعلام کردند اساساً این مسئله نشدنی است و ایران نمی تواند به هدف خود دست یابد.

وی با اشاره به ورود نخستین کشتی به آب های ونزوئلا اظهار کرد: پس از این اتفاق، فرآیند رسانه های بیگانه تغییر و حتی روی آنتن زنده بی بی سی، چند کارشناس نمی توانند قدرت ایران در حوزه بین الملل را کتمان کنند.

داوودی از ناتوانی رسانه های بیگانه فارسی زبان از کتمان قدرت بین المللی ایران گفت و اظهار داشت: علت این مسئله این بود که تمام رسانه های جهان به این موضوع پرداختند و همه آن‌ ها این اقدام را نقطه آغازین خروج ایران از تحریم ها عنوان کردند و به همین جهت رسانه های بیگانه فارسی زبان نیز نتواستند سکوت کنند.

وی افزود: رسانه های بیگانه اعلام کردند ایران از تحریم های آمریکا عبور کرده است، اما این موضوع ربطی به برجام نداشته است. برخی از کارشناسان این رسانه ها نیز تصریح کردند، پس از تمام بدعهدی های غربی ها نسبت به برجام، با اعزام کشتی به آب های ونزوئلا، میخ آخر را بر تابوت مرده برجام کوبید.

این کارشناس مسائل رسانه از ناتوانی رسانه های بیگانه فارسی زبان از کتمان جنبه های مختلف ورود نفتکش های ایرانی به آب های ونزوئلا گفت و اظهار داشت: با ورود نفت کش های ایرانی شاهد یک آشفتگی در رسانه های بیگانه به ویژه بی بی سی و صدای آمریکا بودیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول