اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

تجهیزات و نیروی انسانی به پایگاه انتقال خون شاهرود اختصاص یابد

فرماندار شاهرود بر لزوم اختصاص تجهیزات، امکانات و نیروی انسانی به پایگاه انتقال خون شاهرود تأکید کرد.

تجهیزات و نیروی انسانی به پایگاه انتقال خون شاهرود اختصاص یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، نادر فخری در آیین افتتاح ساختمان جدید پایگاه انتقال خون شاهرود که با حضور مدیرعامل سازمان انتقال خون برگزار شد، با اشاره به وضعیت سفید شیوع کرونا در این شهرستان، دستیابی به این مهم را حاصل همت همه مردم و مسؤولان شهرستان دانست و از همه تشکر کرد.

وی با بیان اینکه وجود مشکلات اعتباری در شرایط و فضای فعلی سبب کندی روند ایجاد ساختمان پایگاه انتقال خون شاهرود شده بود، افزود: با پیگیری‌های مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان، شهرداری و نماینده سابق مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی این مهم محقق شد و از آنها قدردانی می‌کنم.

فرماندار شاهرود با اشاره به همت و همدلی مردم دیار معلمان دین و اخلاق و همچنین شکرگزاری نعمت خدمت‌گزاری به مردم گفت: شهرستان شاهرود در زمینه کنترل و پیشگیری بیماری کرونا خوب عمل کرد و مردم نیز پای‌کار بودند و ما نیز قبل از تصمیم ستاد کرونا تلاش کردیم و نیروی انتظامی، دانشگاه علوم پزشکی، سپاه پاسداران، امام جمعه و شهرداران در این زمینه نقش داشتند و به وظایف خود به خوبی عمل کردند.

فخری ادامه داد: در بخش درمان نیز کادر درمانی بی‌نظیر عمل کردند و شاهد ایثارگری و فداکاری آنان بودیم و در رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه شهرستان شاهرود خوب درخشید و کمک‌های خوبی به آسیب دیدگان به کرونا صورت گرفت.

وی با اشاره به سابقه سلحشوری مردم شهرستان شاهرود در دوران دفاع مقدس با تقدیم بیش از یک‌هزار و ۷۰۰ شهید، ۱۴ هزار رزمنده و سه هزار و ۷۰۰ جانباز به جاذبه‌های گردشگری، اقتصادی، کشاورزی و معدنی این شهرستان اشاره کرد.

فرماندار شاهرود از تسویه با پیمانکار پروژه ساخت پایگاه انتقال خون شاهرود به مبلغ یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان از اعتبارات اختصاصی خبر داد و عنوان کرد: انتظار داریم با توجه به ایثار و فداکاری مردم شهرستان شاهرود و تأکید معاون وزیر بهداشت بر این امر، ازنظر تجهیزات، امکانات و نیروی انسانی نیز از این مرکز پشتیبانی و حمایت شود تا قدرشناسی از مردم در عمل صورت گیرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس امینی، امام جمعه شاهرود نیز در این مراسم با بیان اینکه چند سالی است که پایگاه انتقال خون شاهرود به جای اجاره‌ای منتقل شد که جای مناسبی نبود، افزود: از مدیرکل سازمان انتقال خون استان سمنان تقاضا داریم که مطالبات را پیگیری کنند و حق مردم این شهرستان را در بهره‌مندی از تجهیزات جدید و نیروی انسانی این پایگاه تحقق ببخشند.

انتهای پیام/۷۴۰۳۶/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول