اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی

موسوی خطاب به هوک: این شمایید که باید دست به انتخاب بزنید

سخنگوی وزارت خارجه خطاب به هوک گفت: این شمایید که باید دست به انتخاب بزنید: یا شکست را بپذیرید و راه احترام به ملت ایران را در پیش گیرید، یا همچنان به تحقیر، منفور بودن و انزوای بیشتر خود ادامه دهید.

موسوی خطاب به هوک: این شمایید که باید دست به انتخاب بزنید

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امشب (پنجشنبه) در صفحه توئیترش و در واکنش به اظهارات اخیر برایان هوک نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران که گفته بود ایران دو راه بیشتر ندارد، تصریح کرد: «فشار حداکثری شما را با مقاومت حداکثری، اراده پولادین و تکیه بر توانمندی‌های داخلی درهم می‌شکنیم.»

سخنگوی دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران خطاب به هوک عنوان کرد: «این شمایید که باید دست به انتخاب بزنید: یا شکست را بپذیرید و راه احترام به ملت ایران را در پیش گیرید یا همچنان به تحقیر، منفور بودن و انزوای بیشتر خود ادامه دهید.»

 

 

به گزارش فارس، برایان هوک نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران امروز (پنجشنبه) با ادعای اینکه ایران با برنامه هسته‌ای خود مشغول «اخاذی و باج‌گیری» از جهان است، گفت: «تهدیدات رژیم ایران برای مرعوب کردن کشورهای دیگر طراحی شده تا رفتار اغلب خشن ایران را در ازای چیزی بدتر، بپذیرند... کارزار فشار حداکثری رئیس‌جمهور [دونالد] ترامپ به روش‌های بی‌سابقه‌ای ایران را مهار و با آن مقابله کرده است... ما شبکه مالی آنها را مختل کرده‌ایم».

رئیس گروه اقدام علیه ایران در وزارت خارجه آمریکا مدعی شد: «به دلیل فشارهای ما، سران ایران باید تصمیم بگیرند، یا مذاکره کنند یا فروپاشی اقتصادی را مدیریت نمایند... ایالات متحده به استراتژی موفق فشار حداکثری اقتصادی و انزوای دیپلماتیک [علیه ایران] ادامه می‌دهد».(اینجا بخوانید)

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول