اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

توجه به اقشار ضعیف، خط و مشی مجلس یازدهم است

نماینده مردم قوچان و فاروج با اشاره به پیام رهبر انقلاب در افتتاحیه مجلس یازدهم شورای اسلامی گفت: توجه به اقشار ضعیف و اقدام برای ایجاد عدالت از طریق قانون‌گذاری و نظارت خط و مشی اصلی مجلس یازدهم است.

توجه به اقشار ضعیف، خط و مشی مجلس یازدهم است

علی آذری در مصاحبه با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به برگزاری انتخابات هیات رئیسه مجلس طی روز گذشته اظهار کرد: رأی رئیس و نواب رئیس نشان می‌دهد که مجلس باقدرت و انسجام بالایی برای حرکت در راستای تأمین منافع مردم مصمم است.

وی پیام رهبر انقلاب در افتتاحیه دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی را نشان‌دهنده خط و مشی کاری مجلس در این دوره بیان کرد و گفت: باید برای رفع مشکلات جامعه به‌خصوص تأمین عدالت و همچنین توجه به اقشار ضعیف جامعه در مجلس برنامه‌ریزی، قانون‌گذاری و نظارت شود تا خواسته رهبر انقلاب را محقق کرد.

نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی همچنین با اعلام آرا خود به هیات رئیسه خاطرنشان کرد: در راستای تحقق موضوع شفافیت نخستین آرا خود را اعلام می‌کنم تا بتوانیم درراه شفافیت، ثابت‌قدم باشیم.

وی همچنین از هم‌افزایی و همراهی نمایندگان سه استان خراسان برای تأمین منافع مردم خبر داد و گفت: نمایندگان این استان‌ها برای نشان دادن وحدت و یکپارچگی خود برای رسیدن به هدف رشد و ارتقا این استان‌ها، تمام آرا خود را قالیباف، قاضی‌زاده هاشمی و همچنین نیکزاد ارائه کرده بودند.

گفتنی است محمدباقر قالیباف، روز گذشته با کسب ۲۳۰ رأی نمایندگان مجلس توانست نخستین رئیس دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول