اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

افزایش آمار بستری بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های کرمانشاه/ نباید کاری کنیم که پشیمان شویم

مدیر گروه کنترل بیماری‌های غیرواگیر دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: متاسفانه طی چند روز گذشته آمار بیماران بستری مبتلا به کوید 19 در استان روبه افزایش است و همین ما را نگران می‌کند.

افزایش آمار بستری بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های کرمانشاه/ نباید کاری کنیم که پشیمان شویم

سارا شاه‌آبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با اشاره به افزایش آمار تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در استان، اظهار داشت: متاسفانه طی چند روز گذشته آمار بیماران بستری مبتلا به کوید 19 در استان روبه افزایش است و همین ما را نگران می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه خطر کرونا همچنان جدی است، ادامه داد: الان تمام مشاغل تقریبا شروع به کار کرده‌اند، خیابان‌ها شلوغ شده و درصد بالایی از مردم به توصیه‌های که از سوی مقامات بهداشتی می‌شود اصلا توجهی ندارند این صحبت‌ها براساس اصول و مطالعات علمی است.

مدیر گروه کنترل بیماری‌های غیرواگیر دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه پیش‌بینی این اتفاق را در کرمانشاه داشتیم، گفت: شرایط را درک می‌کنیم مردم مشکل معیشتی دارند باید برای کسب درآمد از منزل خارج شوند، بچه‌ها و خانم‌های خانه‌دار خسته شدند هیچ منعی برای خروج از منزل نیست به شرطی اینکه اصول بهداشتی را رعایت کنند.

وی گفت: متاسفانه در کوچه و خیابان بچه‌های کوچک و خانم‌های باردار بدون ماسک و دستکش و رعایت پروتکل‌های بهداشتی دیده می‌شود، استفاده از ماسک درصدی زیادی از ابتلا به بیماری را کاهش می‌دهد ضرورت دارد وقتی در جامعه حضور پیدا می‌کنند حتما پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

شاه‌آبادی از مردم خواست توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند چرا که ممکن است به جایی برسیم که دیگر توانایی پذیرش بیماران را نداشته باشیم و بعدا دچار پشیمانی شویم.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول