اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بین الملل

موتو: کوتز کلمه «بله یا خیر» را درباره برگزاری المپیک به کار نبرده

مدیر اجرایی کمیته برگزاری بازیهای المپیک توکیو گفت: کوتز هرگز درباره تصمیم گیری در خصوص برگزاری بازی ها در اکتبر صحبتی نداشته است.

موتو: کوتز کلمه «بله یا خیر» را درباره برگزاری المپیک به کار نبرده

به گزارش خبرگزاری فارس، توشیرو موتو مدیر اجرایی کمیته برگزاری بازی‌های المپیک توکیو اظهارات جان کوتز مبنی بر این که ماه اکتبر می‌توان در خصوص برگزاری بازی‌های المپیک تصمیم‌گیری کرد را کم اهمیت جلوه داد.

جان کوتز که رئیس هماهنگی کمیته بین‌المللی المپیک برای بازی‌های توکیوست هفته گذشته اعلام کرد برگزار کنندگان مشکلات واقعی را تجربه کرده اند و در صورت عدم وجود نشانه هایی در ماه اکتبر نیاز دارند آماده سازی متفاوتی را برای المپیک داشته باشند.

موتو در این باره اظهار داشت: ما مستقیم از کوتز سوال کردیم. او به ما گفت که هرگز کلمات " بله یا خیر" را درباره برگزاری بازی ها به کار نبرده است.

مدیر اجرایی توکیو خاطرنشان کرد: کوتز هرگز چیزی مثل احتمال تصمیم گیری در مورد بازی ها در ماه اکتبر را ذکر نکرده و او هرگز نگفت که اکتبر زمان شروع بحث در این باره است.

وی ادامه داد: آنچه وی اشاره کرد این بود که ما به ارزیابی و بررسی اوضاع در پاییز ادامه خواهیم داد. بسیاری از چیزها در آن زمان مشخص خواهد شد از جمله هزینه ها و بسیاری موارد دیگر که در مورد آنها صحبت می کنیم.

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول