اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اقتصاد و معیشت و ایجاد اشتغال باید اولویت‌ مجلس یازدهم باشد

امام جمعه سلطانیه با تشریح انتظارات مردم از مجلس یازدهم و با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به مجلس یازدهم گفت: اقتصاد و معیشت، ریل‌گذاری برای رفع بیکاری و ایجاد اشتغال، توجه ویژه به اقشار ضعیف و توجه ویژه به فرهنگ باید از اولویت‌های مجلس یازدهم باشد.

اقتصاد و معیشت و ایجاد اشتغال باید اولویت‌ مجلس یازدهم باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام حسینی نسب در نخستین خطبه‌های نماز جمعه بعد از توقف سه ماهه به خاطر شیوع ویروس کرونا، با توصیه به تقوای الهی به آثار فردی و دنیوی و اجتماعی تقوا اشاره اظهار کرد: جلب دوستی پروردگار، بهره‌مندی از برکات الهی و ایمن بودن از عذاب الهی از برکات تقواست.

امام جمعه شهرستان سلطانیه با اشاره به آغاز بکار مجلس یازدهم و با بیان اینکه مردم با یک امیدی به پای صندوق رای آمدند و به نمایندگان رای دادند و نمایندگان باید با اقدامات خود امانتدار رای مردم باشند، افزود: نمایندگان مجلس وعده‌های خود را فراموش نکنند و به سوگندی که یاد می‌کنند، پایبند باشند.

وی با تشریح انتظارات مردم از مجلس یازدهم و با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به مجلس یازدهم و با بیان اینکه مجلس باید پیام رهبر معظم انقلاب را نقشه راه چهار ساله خود قرار دهد و پیشنهاد می شود این پیام در صحن مجلس شورای اسلامی و در مقابل چشمان نمایندگان نصب شود، گفت: اقتصاد و معیشت، ریل‌گذاری برای رفع بیکاری و ایجاد اشتغال، توجه ویژه به اقشار ضعیف و توجه ویژه به فرهنگ باید از اولویت‌های مجلس یازدهم باشد.

امام جمعه سلطانیه با اشاره به مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم تصریح کرد: برنامه‌های اقتصادی مجلس باید مبتنی بر سیاست‌های اقتصاد مقاومتی باشد.

حسینی نسب با تصریح به اینکه مساله فرهنگ بخش مظلوم انقلاب است و با تاکید بر اینکه ما باید خطر فرهنگی را هم مثل خطر کرونا لمس و باور کنیم تا توجه ویژه‌ای به مساله فرهنگ داشته باشیم، گفت: ستاد ملی مبارزه با تهاجم فرهنگی، بی‌حجابی و روزه‌خواری و تقویت ارزش‌های اسلامی تشکیل و مثل کرونا ضمن آگاه سازی مردم، آسیب‌های تهاجم فرهنگی هم تبیین شود.

وی با گرامیداشت ۱۴ خرداد سالروز ارتحال امام خمینی ره، فراق امام را داغ سنگینی برای انقلاب و ملت ایران دانست و با اشاره به انتخاب انقلابی مجلس خبرگان رهبری افزود: انتخاب مقام معظم رهبری به رهبری انقلاب اسلامی قلوب مردم داغدیده را تسکین و موجب خوشحالی ملت ایران و دوستداران انقلاب و یأس و ناامیدی دشمنان داخلی و خارجی شد.

خطیب جمعه سلطانیه با اشاره فرمایشات امام خمینی ره مبنی بر اینکه ولایت فقیه همان ولایت رسول‌الله است و پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد، افزود: امام خامنه‌ای ناخدای کشتی انقلاب ۳۱ سال است که نظام اسلامی را در فتنه‌ها و بحران‌ها رهبری کرده است.

وی با تقدیر از ستاد مبارزه با کرونای استان و شهرستان از جمله کادر بهداشت و درمان سلطانیه، با اشاره به اعلام وضعیت سفید شهرستان سلطانیه از لحاظ کرونا که نتیجه فعالیت شبانه‌روزی شبکه بهداشت و درمان و رعایت مسائل بهداشتی است، تصریح کرد: برای ادامه این وضعیت هیچ تضمینی جز رعایت مسائل بهداشتی نیست و اگر رعایت نشود دوباره وضعیت بدتر خواهد شد.

حسینی نسب در پایان با تسلیت هشتم شوال سالروز تخریب قبور ائمه بقیع توسط وهابیت گفت: وهابیون تربیت شدگان دشمنان اسلام و خوارج زمان هستند.

انتهای پیام/73002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول