اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

شرط از سرگیری تمرینات سپاهان مشخص شد

در مورد از سرگیری تمرینات تیم فوتبال سپاهان اصفهان، پس از مشخص شدن نتیجه تست‌های امروز تصمیم گیری خواهد شد.

شرط از سرگیری تمرینات سپاهان مشخص شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، با مثبت شدن تست کرونای دو تن از اعضای تیم سپاهان، تمرینات این تیم به حالت تعلیق در آمد و تا مشخص شدن جواب آزمایشات و تست‌های امروز، بازیکنان این تیم تمرینی را برگزار نخواهند کرد.

عباسعلی ربیعی پزشک سپاهان در این مورد به خبرنگار ورزشی فارس گفت:  حدود سه روز پیش در تنظیم شرح حال‌ها متوجه شدیم حس بویایی یکی از اعضای تیم کاهش پیدا کرده و یک نفر دیگر هم دو/دهم درجه تب داشت. از ورود آنها به مجموعه جلوگیری کردیم و تست گرفتیم که متاسفانه هر دو مثبت شدند. بنابراین روز پنجشنبه تمرین را تعطیل کردیم و امروز همه اعضای تیم مورد آزمایش مجدد قرار گرفتند که نتایج آن تا امشب مشخص می‌شود. اگر مشکلی وجود نداشته باشد تمرینات ادامه پیدا می‌کند. اگر کسی مثبت شد، به جمع قرنطینه‌ها اضافه می‌شود و بقیه به تمرینات ادامه می‌دهند. در حال حاضر دو نفر؛ یک بازیکن و یکی از اعضای تدارکات تیم در قرنطینه هستند و بقیه مشکلی ندارند.

وی افزود: ‌تا زمانیکه جواب تست‌ها بیاید، تمرینات معلق است. وقتی جواب آمد اگر کسی مثبت نباشد تمرینات از سر گرفته می‌شود و بحث غربالگری را باز هم خواهیم داشت.

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول