اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

تورم در جامعه افسار گسیخته است/ توجه به معیشت مردم اولویت مجلس باشد

امام جمعه پلدختر گفت: نمایندگان مجلس یازدهم با توجه به منویات مقام معظم رهبری ،مبارزه با تورم افسار گسیخته در جامعه را اولویت کار خود قراردهند.

تورم در جامعه افسار گسیخته است/ توجه به معیشت مردم اولویت مجلس باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحسن موسوی در خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت: امروز مبارزه با تورم و گرانی نخستین مطالبه مردم از مجلس یازدهم به عنوان نخستین مجلس در گام دوم انقلاب است.

وی افزود: تورم تنها در بازار خودرو، ارزو سکه نیست بلکه امروز گرانی همه چیز تحت تاثیر خود درنوردیده و فشار آن بیشتر روی اقشار ضعیف جامعه است.

امام جمعه پلدختر گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با نقشه نظارتی که دارند می‌توانند در ابتدای کار خود با شروع یک حرکت زیبا و انقلابی بارقه‌های امید را به جامعه بازگردانند و دست کسانی که می‌خواهند جامعه اقتصادی ما را فلج کنند را قطع کنند.

وی اظهار داشت: مجلس برآمده از بطن و متن مردم و به فرموده امام راحل در راس همه امور است و مجلس یازدهم باید پیام‌های مقام معظم رهبری به عنوان دستورات راهگشا، کلیدی و راهبردی فصل الخطاب و نقشه راه خود قراردهد.

موسوی یادآورشد: مقام معظم رهبری فرمودند، مجلس امروز باید شناخت درست از شرایط و اولویت‌های کشور از جمله توجه به امور طبقه ضعیف و محروم جامعه داشته باشد.

وی عنوان کرد: حضور فعال، منظم ، پاکدستی و امانت داری از جمله قیدها و مسئولیت‌هایی است که مطالبه مقام معظم رهبری از نمایندگان مجلس یازدهم که رسالت آنان را فوق العاده سنگین کرده و باید ضمن عمل به وظیفه قانون گذاری خود این موارد را رعایت کنند.

امام جمعه پلدختر گفت: به فرموده مقام معظم رهبری موضع گیری انقلابی در حوادث مهم جهانی و داخلی که نمایندگان مجلس باید شجاعانه در برابر آن موضع گرفته و در صحنه باشند مطالبه جدی معظم له و مردم ایران است.

وی با بیان این که مجلس یازدهم شهره به انقلابی‌گری دارد، باید انقلابی عمل کند، افزود: آفت عمده مجلس سرگرم شدن نماینده به حواشی زیان‌بار و وارد کردن انگیزه‌های ناسالم شخصی و جناحی و سهل انگاری در کار است.

موسوی یادآورشد: نماینده‌ای که می‌خواهد چهار سال در کرسی متعلق به مردم قرار بگیرد به عنوان منتخب مردم باید خدا، تقوا و ارزش‌های مهم اسلامی را مد نظر و سرلوحه کار خود قرار دهد.

امام جمعه پلدختر گفت: پهلو گرفتن نفتکش‌های ایران اسلامی در سواحل ونزوئلا نمایشی از عزت و اقتدار ملت ایران است که موجب عصبانیت آمریکایی‌ها شد.

وی در پایان بیان داشت: آمریکایی‌ها از زمان بارگیری و حرکت نفتکش‌های ایرانی به سوی آبهای بین المللی شروع به شیطنت و تهدید ایران کردند اما خاطره خوشی از عین الاسد ندارند و می‌دانستند اگر دست از پا خطا کنند موشک‌های آنان طعمه موشک‌های سپاه و ارتش قرار می گیرد و این صلابت ملت ایران را باید تبریک گفت و این  بیانگر قدرت پوشالی استکبار جهانی است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول