اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

حماس: اقدامات تل‌آویو منجر به تغییر عقیده جوانان انقلابی کرانه باختری نمی‌شود

سخنگوی حماس در واکنش به جلوگیری از ورود نمازگزاران فلسطینی به مسجد ابراهیمی اعلام کرد، اینگونه اقدامات بر روی جوانان کرانه باختری تأثیری نمی‌گذارد و مقاومت ادامه دارد.

حماس: اقدامات تل‌آویو منجر به تغییر عقیده جوانان انقلابی کرانه باختری نمی‌شود

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، اقدام رژیم صهیونیستی در ممانعت از ورود نمازگزاران فلسطینی به مسجد ابراهیمی برای اقامه نماز با واکنش جنبش حماس روبرو شد.

بر اساس گزارش گروه اطلاع‌رسانی «الاعلام الحربی»، «فوزی برهوم» سخنگوی حماس گفت، ممانعت از اقامه نماز در مسجد ابراهیمی ادامه تخلفات سازمان‌یافته علیه ملت فلسطین و حقوق و مقدسات آن است و سکوت بین‌المللی و عجله برخی طرف‌ها برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی، این رژیم را برای انجام اینگونه اقدامات گستاخ کرده است.

وی ادامه داد، سیاست‌های رژیم صهیونیستی علیه ملت، سرزمین و مقدسات فلسطین باعث نمی‌شود که عقیده مقاومت و ایستادگی جوانان انقلابی فلسطینی در کرانه باختری تغییر کند.

برهوم تأکید کرد: مقاومت علیه اشغالگر و دفاع از حقوق ملت ما کاری مقدس و وظیفه همه است و هیچ کسی نباید از آن شانه خالی کند. این موضوع، افزایش کار ملی مشترک در میدانهای مقاومت بویژه کرانه باختری و قدس را می‌طلبد و حتما بازدارندگی علیه اشغالگر محقق و پیروزی تثبیت خواهد شد.

سه‌شنبه هفته جاری درهای مسجد ابراهیمی در الخلیل که به دلیل کرونا بسته شده بود، پس از سه ماه بازگشایی شد.

بر اساس گزارش روزنامه «القدس العربی»، در پی این موضوع تعداد زیادی از فلسطینی‌ها صبح امروز (جمعه) خود را به مسجد ابراهیمی رساندند تا نماز صبح را در آن اقامه کنند اما نظامیان رژیم صهیونیستی به بهانه کرونا اجازه ورود دهها فلسطینی را به این مکان شریف نداد (جزئیات بیشتر).

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول