اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

توزیع ۷۲ هزار بروشور آموزشی پیشگیری از کرونا در سمنان

معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال‌احمر استان سمنان از توزیع بروشور آموزشی پیشگیری و مقابله با کرونا به تعداد ۷۲ هزار و ۷۱۶ برگ در این استان خبر داد.

توزیع ۷۲ هزار بروشور آموزشی پیشگیری از کرونا در سمنان

پریوش پیوندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان، با اشاره به فعالیت‌های معاونت آموزش و پژوهش جمعیت هلال‌احمر استان سمنان در مقابله با ویروس کرونا در فروردین‌ماه امسال اظهار کرد: دوره آموزشی حضوری برای 100 نفر در همین راستا برگزار شده است.

وی گفت: این دوره در ابتدای ورود ویروس کرونا به کشورمان برای همکاران جمعیت هلال‌احمر استان سمنان برگزار شد.

معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال‌احمر استان سمنان همچنین با اشاره به برگزاری دوره آموزشی غیرحضوری برای ۳۶۰ نفر اظهار کرد: شرکت در دوره آموزشی کرونا به اخذ گواهینامه منجر شده است.

پیوندی از ارسال پیامک آموزشی به ۲۵ هزار و ۹۰۰ نفر، توزیع بروشور آموزشی به تعداد ۷۲ هزار و ۷۱۶ برگ و تولید محتوای آموزشی در قالب ۲۵ عنوان اینفوگرافی خبر داد.

وی همچنین بازدید از شبکه‌های اجتماعی جمعیت هلال‌احمر استان سمنان را به میزان ۶۱ هزار و ۷۵۰ نفر اعلام کرد و گفت: بازدید از گروه‌های آموزشی استان به تعداد چهار هزار و ۴۹۶ فقره نیز انجام شده است.

معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال‌احمر استان سمنان از چاپ و نصب بنر آموزشی به میزان بیش از ۲۰۰ مترمربع در تمام نقاط استان سمنان در ارتباط با ویروس کرونا خبر داد و گفت: دو هزار نسخه بروشور نیز در همین راستا منتشر شده است.

پیوندی، مکاتبه با دستگاه‌های اجرایی استان سمنان و معرفی سایت نظام پزشکی و سایت «خادم» به‌منظور شرکت در دوره آموزشی کرونا و اخذ گواهینامه و نیز بهره‌مندی از مطالب آموزشی سایت خادم در حوزه مخاطرات و تشکیل گروه آموزشی برای امدادگران و همکاران درگیر در پست‌های بازرسی سلامت استان سمنان را از دیگر اقدامات انجام شده در همین مدت عنوان کرد.

انتهای پیام/74002/ک/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول