اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

پیام تسلیت استاندار آذربایجان‌غربی درپی شهادت مرزبانان هنگ مرزی سردشت

استاندار آذربایجان غربی در پیامی شهادت ۳ تن از مرزبانان غیور هنگ مرزی سردشت به دست ضد انقلاب مزدور و ایادی ترور و خشونت را تسلیت گفت.

پیام تسلیت استاندار آذربایجان‌غربی درپی شهادت مرزبانان هنگ مرزی سردشت

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه،محمدمهدی شهریاری، استاندار آذربایجان غربی در پیامی شهادت ۳ تن از مرزبانان غیور هنگ مرزی سردشت به دست ضد انقلاب مزدور و ایادی ترور و خشونت را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است: شهادت مظلومانه ۳ نفر از مرزبانان خدوم و جان بر کف هنگ مرزی سردشت را که به دست ضد انقلاب مزدور به لقاء الله پیوستند تسلیت می گویم.

در بخشی از این پیام آمده ایت: ملت بزرگ ایران همواره از مرزبانان شجاع و فداکار خود که در راه تأمین امنیت و آرامش هموطنانشان از جان عزیز خود گذشتند با افتخار یاد خواهد کرد.

در این پیام اعلام شده است: مرزبانان غیور کشور عزیزمان با اراده مصمم تر از همیشه ضمن دفاع از تمامیت ارضی میهن اسلامی، پاسخ قاطعی به مزدوران و ایادی استکبار از جمله آمریکا، اسرائیل و برخی کشورهای مزدور منطقه که به بهانه های مختلف به مرزهای ایران اسلامی تجاوز می کنند، داده و انتقامی سخت از دشمنان مردم و مخالفان آرامش، پیشرفت و توسعه در اسرع وقت خواهند گرفت.

استاندار آذربایجان‌غربی ضمن محکوم کردن این حادثه تروریستی، اعلام کرده است:  تسلیت این ضایعه بزرگ به فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه ای (مدظله العالی)، خانواده های داغدار این شهدا، همرزمان آنان در مرزبانی آذربایجان غربی، ملت ایران و مردم شهیدپرور استان آذربایجان غربی از خداوند منان برای شهدای این واقعه دردناک عُلُوّ درجات و برای خانواده های معزز شهدا، صبر و اجر مسألت دارم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول