اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

قربانیان کرونا در آمریکا به مرز 103 هزار نفر رسید

بنا بر آمار و ارقام دانشگاه «جانز هاپکینز»، در 24 ساعت گذشته با مرگ یکهزار و 193 نفر دیگر، مجموع قربانیان کرونا در آمریکا به مرز 103 هزار نفر رسید.

قربانیان کرونا در آمریکا به مرز 103 هزار نفر رسید

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، جدیدترین آمار و ارقام دانشگاه «جانز هاپکینز» حاکی از آن است که در ۲۴ ساعت گذشته با مرگ یکهزار و ۱۹۳ مورد جدید، مجموع قربانیان ویروس «کووید-۱۹» در ایالات متحده آمریکا به ۱۰۲ هزار و ۸۰۹ نفر افزایش یافت.

این آمار و ارقام همچنین حاکی از آن است که در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا به یک میلیون و ۷۴۶ هزار و ۱۹ نفر افزایش یافته است.

 

با اینحال، پایگاه اطلاع‌رسانی worldometers، مجموع مبتلایان به ویروس کرونا را یک میلیون و ۷۹۳ هزار و ۵۳۰ نفر و مجموع قربانیان آن را ۱۰۴ هزار و ۵۴۲ نفر گزارش کرده است. ایالت نیویورک همچنان با ۳۷۷ هزار و ۷۱۴ مورد ابتلا و ۲۹ هزار و ۷۵۱ مورد فوتی کانون بیماری همه‌گیر کرونا در ایالات متحده آمریکا محسوب می‌شود.

طبق گزارش دانشگاه جانز هاپکینز، تاکنون دستکم پنج میلیون و ۹۲۴ هزار و ۲۷۵ نفر از مردم سراسر جهان به کروناویروس آلوده شده‌اند که از آن میان ۳۶۴ هزار و ۸۶۷ نفر جان خود را از دست داده‌اند و دو میلیون و ۴۹۳ هزار و ۳۵۳ نفر نیز بهبودی یافته‌اند. ایالات متحده آمریکا همچنان در صدر کشورهای جهان با بیشترین تعداد مبتلایان و قربانیان کرونا قرار دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول