اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تغییرات مدیریتی در شهرداری زنجان ادامه دارد

شهردار زنجان با اشاره به اینکه تغییرات مدیریتی شهرداری همچنان ادامه دارد، گفت: به خاطر مشکل شخصی مدیری را تغییر نداده و نمی‌دهم.

تغییرات مدیریتی در شهرداری زنجان ادامه دارد

حبیب ملایی یگانه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان درباره اقدامات انجام شده در شهرداری زنجان طی سه ماهه گذشته اظهار کرد: تلاش کردیم در این مدت پروژه‌های عمرانی عقب افتاده شهری را فعال کنیم که یکی از آنها سبزه‌میدان است که قبلا 7 درصد پیشرفت فیزیکی داشت اما امروز به 15 درصد رسیده است.

شهردار زنجان همچنین به تغییرات مدیریتی در شهرداری زنجان اشاره کرد و گفت: هدف از این تغییرات بهبود عملکرد مجموعه و جبران عقب ماندگی یک ساله گذشته شهرداری است.

وی با اشاره به اینکه هدف از تغییرات، ارائه خدمات بهتر به شهروندان و سرعت‌بخشی به پروژه‌های عمرانی است، افزود: البته برخی از تغییرات ناخواسته بوده و به ناگزیر انجام می‌شود.

یگانه تصریح کرد: برخی از تغییرات به علت بازنشستگی مدیر قبلی، برخی برای کارآمدتر شدن مجموعه بوده و برخی از تغییرات نیز برای ترمیم آسیب‌های قبلی رخ داده است.

وی با اشاره به اینکه تغییرات مدیریتی در سطح مدیران میانی همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: امیدواریم در آینده به یک ثبات مدیریتی برسیم.

شهردار زنجان با اشاره به اینکه تغییرات مدیریتی اصلا به خاطر مشکل شخصی با یک مدیر خاص نبوده و نخواهد بود، افزود: در شهرداری از ظرفیت مدیران توانمند استفاده می‌کنیم حتی اگر خط فکری وی با بنده همسو نباشد.

وی با اشاره به اینکه شهرداری به تنهایی تصمیم گیرنده برای تغییرات مدیریتی نیست و نهادهای مربوط به آن نظارت می‌کنند، اضافه کرد: درست است که در این دوره مدیریتی دنبال جهشی در ارائه خدمات به شهروندان هستیم، اما نباید انتظار معجزه هم داشته باشیم چون در گذشته اتفاقات خوبی در شهر رخ نداده است و جبران آن همه اتفاق تلخ کار آسانی نیست‌.

یگانه با تاکید بر اینکه همزمان با تغییرات مدیریتی فعالیت‌های عمرانی نیز در حال انجام است، گفت: با وجود اینکه در این مدت با شیوع ویروس کرونا مواجه بودیم، اما فعالیت‌های عمرانی قابل توجهی انجام شده است.

شایان ذکر است، از زمان بازگشت یگانه به مدیریت شهرداری زنجان 15 مدیر و سرپرست در شهرداری تغییر کرده است، این آمار شامل تغییرات شهرداری‌های مناطق نمی‌شود.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول