اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

انجام پنج مرحله از رزمایش مواسات در خانمیرزا/ رزمایش تا پایان کرونا ادامه دارد

امام جمعه آلونی با اشاره به اینکه رزمایش مواسات تا پایان کرونا ادامه دارد، گفت: تا کنون در این شهرستان پنج مرحله کمک‌رسانی به مردم انجام شده است.

انجام پنج مرحله از رزمایش مواسات در خانمیرزا/ رزمایش تا پایان کرونا ادامه دارد

حجت‌الاسلام علی معزی، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: رزمایش مواسات و همدلی از چند جهت پربرکت شد؛ در ابتدای رزمایش فرمایش مقام معظم رهبری فصل‌الخطاب شد و همه وارد شدند و یدالله مع‌الجماعه اتفاق افتاد و اگر قبلا کمک به صورت موردی و بخشی بود، در این رزمایش همه اعم از فقیر و غنی در حد وسعشان با کمک‌های مختلف وارد میدان شدند.

امام جمعه آلونی افزود: وقتی قرارگاه یک حساب بانکی برای دریافت کمک‌های مردمی تشکیل داد اولین واریزی را خود امام جمعه انجام داد تا مایه دلگرمی شود و حرفش در بقیه موثر باشد، لذا امام جمعه در محور کار، مانند تسبیح همه را در رزمایش مواسات به هم وصل کرد، در غیر این صورت این اتحاد شکل نمی‌گرفت و موازی‌کاری و تشتت در کار و جمع‌آوری و توزیع کمک‌ها صورت می‌گرفت و یا برخورد جناحی می‌شد.

معزی افزود: در بحث شناسایی آبرومندان منطقه و افرادی که قبلا تحت پوشش کمیته امداد نبودند به درب منازل ایشان مراجعه کردیم، خیلی از افراد نیازمند به خاطر حفظ آبرو مستقیما کمک را قبول نمی‌کنند لذا به عنوان نماینده نهاد دفتر امام جمعه به منزلشان رفتم و عیادتی کردم و سبد غذا تحت عنوان هدیه تقدیمشان شد.

وی ادامه داد: بالغ بر هزار نیازمند در شهرستان خانمیرزا شناسایی شد که تاکنون در پنج مرحله کمک انجام شده است و در مرحله آخر 500 بسته تهیه و توزیع شد؛ همچنین در این مرحله به جای بسته‌های غذایی با فروشگاهی قرارداد بسته و بن خرید به نیازمندان تحویل داده شد تا خودشان از فروشگاه خرید کنند.

معزی خاطرنشان کرد: پنج جلسه با روحانیون و ائمه جماعات گذاشتیم تا در بحث تشکیل گروه جهادی و شناخت نیازمندان وارد شوند و با اعتمادی که مردم به آنها دارند کمک‌رسانی را انجام دهند، همچنین از چند گروه جهادی که زیر نظر روحانیون محل بودند قرار است در نماز جمعه تقدیر شود.

رئیس قرارگاه مردمی شهرستان خانمیرزا تاکید کرد: به رزمایش مواسات باید ادامه داد تا به برون‌رفت از بحران کرونا برسیم لذا در فضای مجازی گروهی با حضور خیرین تشکیل و شماره حسابی اعلام شد و کمک‌ها تا زمان رفع اثرات کرونا ادامه دارد.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول