اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بین الملل

تلاش برای محرومیت روس‌ها/ پوزدیناکوف: وادا بازجو، دادستان و منتشرکننده است!

رئیس کمیته ملی المپیک روسیه آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ را متهم به تلاش برای مجازات این کشور کرد.

تلاش برای محرومیت روس‌ها/   پوزدیناکوف: وادا بازجو، دادستان و منتشرکننده است!

به گزارش خبرگزاری فارس، استانیسلاف پوزدیناکوف رئیس کمیته المپیک روسیه، آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ را در تقابل آژانس مبارزه با دوپینگ روسیه، همزمان بازجو، دادستان و منتشرکننده توصیف کرد.

براساس گزارش TASS، وی وادا را به تلاش برای مجازات آژانس مبارزه با دوپینگ روسیه در ارتباط با پرونده‌های دوپینگ متهم کرده است.

پوزدیناکوف در این باره گفت: در یک جریان مداوم در خصوص تلاش برای مجازات آژانس ضددوپینگ روسیه، ما اشتیاق زیادی از همکاران‌مان در وادا دیدیم که همزمان به عنوان یک بازپرس، دادستان و منتشرکننده عمل کردند.

رئیس کمیته المپیک روسیه این اظهارات را در واکنش به صحبت‌های جاناتان تیلور رئیس سابق کمیته بازبینی وادا مطرح کرده است.

پوزدیناکوف تاکید کرد هدف تیلور تحقیر ورزشکاران روسی بوده است. وی اظهار داشت: هرچیزی که ما در مورد آن صحبت می‌کنیم چند سال ادامه داشته اما ما مردم روسیه برای مقابله با مشکلات صبور و با جرات هستیم.

رئیس کمیته المپیک روسیه به پیروزی شوروی مقابل نازی‌ها در سال 1945 اشاره کرد و افزود: این همان کاری است که اجداد ما 75 سال قبل انجام دادند و ما نباید در مقایسه با آنها ضعیف باشیم.

وادا در بیانیه ای که به insidethegames در پاسخ به اظهارات پوزدیناکوف داده تاکید کرده آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ به استحکام و استقلال روندهای خود اطمینان دارد.

روسیه به دلیل دوپینگ‌هایی که داشته به مدت 4 سال از حضور در میادین بین‌المللی از جمله المپیک توکیو و جام جهانی قطر محروم شده است.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول