اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

ستاد دانشجویی مقابله با کرونای دانشگاه آزاد همچنان در سنگر مبارزه حضور دارد

مسئول ستاد دانشجویی مقابله با کرونا دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران با بیان اینکه، کرونا واقعیت جوامع غربی را به همگان نشان داد، گفت: ستاد دانشجویی مقابله با کرونای دانشگاه آزاد همچنان فعال در سنگر مبارزه با کرونا حضور دارد.

ستاد دانشجویی مقابله با کرونای دانشگاه آزاد همچنان در سنگر مبارزه حضور دارد

محمد آدیگوزل‌زاده مسئول ستاد دانشجویی مقابله با کرونا دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران  در گفت‌وگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، گفت: جامعه جهانی امروز گرفتار بیماری جریان‌سازی شده که واقعیت هر جامعه را از پشت صحنه به روی صحنه  کشانده است.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال ادامه داد: کرونا بیماری  بیماری‌ای است که باعث شده هر جامعه و دولت خود واقعی‌اش را افشا کند. حتماً در اخبار بسیار دیده‌اید که جوامع مدرن و صاحبان فرهنگ اجتماعی مانند آمریکا و انگلستان؛ در جریان کرونا دولتمردان و مردمانشان چگونه رفتار کرده‌اند، سوء مدیریت مدیران و وحشت مردم در مقابله با بحران کرونا به عینه دیده شد.

وی تاکید کرد: در سوی دیگر در ایران آن پوسته ظاهری شکسته شد و جامعه‌ای که پیش‌تر بعضی از مردمانش به این دیدگاه رسیده بودند که امروز فقط می توانیم و باید به فکر خودمان باشیم، کرونا واقعیت جامعه را به نمایش گذاشت. جامعه پزشکی و درمانی، جامعه دانشجویی، سایر صنوف و حتی خود مردم که پیش‌تر هر کدام متهم بودند به پول دوستی، بی توجهی به جامعه، خمودگی و غیره؛ کرونا نشان داد که قریب به اکثر افراد جامعه کادر درمانی و خدماتی چگونه بی محابا بدون در نظر گرفتن منافع خود در سنگر درمان حضور پیدا کرده و همانند سربازان وطن از جان مردم محافظت نموده و از پای نشسته اند.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: مردم نیز بارعایت قرنطینه خانگی، رعایت حال یکدیگر، حضور در فعالیت های خیرخواهانه، مومنانه و جهادی و در آخر جامعه دانشجویی که بارها در جریان های طبیعی از جمله سیل و زلزله به خوبی توانمندی های خود را نشان داده بود، حال در مبارزه با کرونا همپای دیگران حضور پیدا کرده است.

وی افزود:‌جامعه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران هم در زمانی که فضای دانشگاه در تعطیلی به سر می‌برد، با تشکیل ستاد دانشجویی مقابله با کرونا در استان، دانشگاه را تبدیل به سنگری برای مبارزه با کرونا کرد.  آنها فعالیت‌های درخشان و الگوسازی را انجام دادند.

آدیگوزل‌زاده یادآور شد: تهیه و توزیع بیش از 3000 پک بهداشتی (ماسک، دستکش، محلول ضدعفونی کننده دست) نشر وتوزیع بروشورهای آموزشی، تهیه بیش از 5000 جلد انواع کتاب و ارسال آن به مناطق کمتر برخوردار، تولید شیلد، تهیه آبمیوه طبیعی و پاکتی، توزیع 250 لیتر اتانول، ضدعفونی معابر و اماکن، انجام پویش‌های خاص مانند پویش کمک مومنانه با تهیه بسته‌های غذایی مهربانی و رساندن آن به دست خانواده‌های هدف قبل و بعد از آماه مبارک رمضان، نذر فرهنگی با عنوان پویش ختم قرآن کریم به نیت هدیه به ارواح مطهر شهدای سلامت و شفا و سلامتی بیماران که بسیار خوش درخشیدند، از فعالیت‌های این ستاد است و  این جامعه همچنان فعال در سنگر مبارزه با کرونا حضور خواهد داشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول