اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

زائرین اماکن متبرکه به پویش «وصال یار» بپیوندند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: با توجه به بازگشایی امکان متبرکه و حرم‌های مطهر (ع)، متقاضیان می‌توانند با ثبت این لحظات در طرح و پویش «وصال یار» شرکت کنند.

زائرین اماکن متبرکه به پویش «وصال یار» بپیوندند

حجت الاسلام و المسلمین ولائی برحق، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، از طرح «وصال یار» خبر داد و گفت: در پی بازگشایی صحن حرم‌های مطهر ائمه اطهار و امامزادگان(ع) اجرای این طرح در دستور کار قرار گرفت.

مدیرکل تبلغیات اسلامی استان البرز با بیان اینکه دوران شیوع کرونا بسیار سخت و طاقت فرسا بود، بیان کرد: خبر بازگشایی این اماکن مطهر، آرامشی برای قلوب این عزیزان بود. 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره به استقبال باشکوه مردم از بازگشایی بقاع متبرکه گفت: متقاضیان می‌توانند با ثبت چنین لحظاتی در پویش وصال یار شرکت کنند.

ولائی برحق تصریح کرد: این طرح در سراسر کشور اجرا شده و علاقه مندان می‌توانند این لحظه ناب را در قالب فیلم یک دقیقه ای با تلفن همراه ضبط نموده و به صفحه رسمی اینستاگرام نهضت تبلیغات اسلامی البرز، به نشانی https://www.instagram.com/nehzat_eslami_alb ارسال کنند.

به گفته وی مهلت تاریخ ارسال فیلم تا پایان خرداد بوده و به فیلم‌هایی که بیشترین بازدید را داشته باشد هدایای نفیسی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول