اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

کمبود پل عابر پیاده هم تقصیر تحریم هاست

معاونت سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری کرج گفت: تأمین پل‌های عابر پیاده در سطح شهر نیازمند وارد کردن قطعاتی است که شرایط تحریم‌ها و شیوع کرونا این امکان را از شهرداری گرفته است.

کمبود پل عابر پیاده هم تقصیر تحریم هاست

محمدرضا احمدی نژاد، معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری کرج، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: بسیار از مناطق کرج برای جایگذاری پل‌های عابر پیاده شناسایی شده است اما مشکلاتی همچون ناتوانی در واردات برخی اقلام موجب به تأخیر افتادن اجرایی شدن این پروژه شده است.

معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری کرج با بیان اینکه در نظر داریم پل عابر پیاده خیابان کسری و میدان بسیج به صورت مکانیزه اجرایی خواهد شد، افزود: این دو منطقه در طول روز تردد بسیاری از شهروندان را به همراه دارد.

احمدی نژاد با اشاره به اینکه مناطقی از کرج که محل تردد دانش آموزان است نیز نیازمند احداث پل عابر پیاده است، افزود: محدوده گلزار شهدای چهارصد دستگاه نیز به پل عابر پیاده کانیزه مجهز خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه تجهیز حصارک به پل عابر پیاده مکانیزه در دستورکار قرار دارد، افزود: با یک تولید کننده داخلی در رابطه با تأمین نیاز شهر کرج به پل‌های عابر پیاده مکانیزه صحبت شده است و انتظار می‌رود به زودی بتوانیم این مسئله را مرتفع سازیم.

به گفته احمدی نژاد بلوار باغستان، میان جاده، سه راه رجایی شهر و بلوار امام حسین (ع) اولویت‌های ما برای نصب پل‌های عابر پیاده هستند.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول