اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

قطعه‌‌سازان خودرو همچنان چشم انتظار پرداخت مطالبات هستند

مدیرعامل شرکت تولید قطعات خودرو خواستار تسریع در پرداخت مطالبات قطعه سازان خودرو شد و گفت: هم اکنون شرکت‌های قطعه ساز کشور با مشکل عدم پرداخت به موقع مطالبات از سوی شرکت‌های خودرو ساز مواجه هستند و این عاملی برای عدم اقتصاد پویا و تولید شده است.

قطعه‌‌سازان خودرو همچنان چشم انتظار پرداخت مطالبات هستند

 عباس سلیمیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد:‌ نوسانات بازار ارز، تهیه مواد اولیه به خصوص از نوع وارداتی، صادرات و بازاریابی باعث شده تا وضعیت صنعت با مشکلاتی مواجه شود.
وی با اشاره به مطالبات قطعه‌سازان طی یک سال اخیر افزود: تسریع در پرداخت مطالبات قطعه سازان خودرو از بروز بحران جلوگیری و وضعیت بهتری را در عرصه اقتصاد و صنعت رقم خواهد زد.

مدیرعامل شرکت تولید قطعات خودرو  بیان کرد: همچنین این مهم منجر به اقتصادی پویا در صنعتگران و تقویت انگیزه و نشاط در کار  نیروی انسانی و افزایش تولید می‌شود.

سلیمانیان با اشاره به نامگذاری امسال به نام «جهش تولید» از سوی مقام معظم رهبری اظهار کرد: هدایت جریان نقدینگی با استفاده از ابزارهای بازار سرمایه به سمت تولید، راهکاری برای تحقق جهش تولید است.
وی بیان کرد: جذب این نقدینگی کمک خواهد کرد تا منابع مالی مورد نیاز بنگاه‌های تولیدی و اقتصادی  تامین شده و تولید رونق بیشتری بگیرد.

مدیرعامل شرکت تولید قطعات خودرو با اشاره به این که جهش تولید معادل استفاده حداکثری از توان داخلی و بها دادن به ساخت داخل است، گفت: تحقق جهش تولید نیازمند تقویت بنگاه‌های تولیدی و اقتصادی و تاب آوری آنها نسبت به شرایطی که در آن قرار دارند، است.

سلیمانیان با اشاره به ضرورت پرداخت مطالبات شرکت‌های قطعه ساز از سوی شرکت خودرو ساز افزود: ابزار نقدینگی نقش بسزائی در تامین مواد اولیه، انگیزه به نیروی انسانی شاغل و ارتقای تکنولوژی در صنعت و افزایش محصول کیفی دارد، هم اکنون شرکت‌های قطعه ساز کشور با مشکل عدم پرداخت به موقع مطالبات از سوی شرکت‌های خودرو ساز مواجه هستند و این عاملی برای عدم اقتصاد پویا و تولید شده است. 
وی گفت: ایجاد انگیزه در تولیدکنندگان از طریق حمایت مسوولان و مجموعه دولتی و افزایش کیفیت تولیدات بستر جهش تولید را هموار می‌کند.
 انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول