اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

ساخت دبستان برای روستای سیل‌زده «هودر بساط علی» توسط دانشجویان بسیجی

توسط دانشجویان جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه علامه، مراحل ساخت دبستان شهیدسعید انصاری در روستای سیل زده هودر بساط علی واقع در استان لرستان به پایان رسید.

ساخت دبستان برای روستای سیل‌زده «هودر بساط علی» توسط دانشجویان بسیجی

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، توسط دانشجویان جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه علامه، مراحل ساخت دبستان شهیدسعید انصاری در روستای هودر بساط علی واقع در استان لرستان به پایان رسید.

 

براساس این گزارش این مدرسه واقع در روستای هودر بساط علی بخش چگنی استان لرستان است، روستایی که در جریان سیل اخیر آسیب‌های زیادی دید و دانش آموزان این روستا محلی برای تحصیل نداشتند و روزانه باید برای رفتن به مدرسه باید کیلومتر‌ها پیاده روی می‌کردند.

 

سید مجتبی هاشمی نکو مسئول قرارگاه جهادی بسیج دانشگاه علامه در این باره به فارس گفت: در این منطقه مردم روزانه 5 دقیقه دسترسی به آب دارند و در آنجا چشمه‌ای وجود دارد که اگر تعمیر شود این ۵ دقیقه به ۸ الی ۹ ساعت افزایش پیدا خواهد کرد که تعمیرات این چشمه را دوستان گروه ما تقبل کردند.

 مسئول گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی اظهار داشت: یکی از مشکلات جدی مردم این منطقه عدم وجود مدرسه بود و دانش آموزان از یک کانکس به عنوان مدرسه استفاده می‌کردند که قرار شد ما برای آنها یک مدرسه بسازیم.

وی ادامه داد: ما در این منطقه چهار گروه داریم که خدمات مختلفی را به محرومان ارائه می‌کنند، همچنین قرار شد مستندی درباره سیل در این منطقه ساخته شود که برای این کار با سازمان اوج و سازمان سراج صحبت شده است.

وی اظهار داشت: با اتمام این پروژه گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه علامه پروژه‌های دیگری نیز برای احداث در مناطق سیل زده انجام خواهد داد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول