اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

دستگیری سارق ساختمان‌های نیمه‌کاره با 27 فقره سرقت در زنجان

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از شناسایی و دستگیری سارق سابقه‌دار ساختمان‌های نیمه‌کاره با 27 فقره سرقت توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان خرم‌دره خبر داد.

دستگیری سارق ساختمان‌های نیمه‌کاره با 27 فقره سرقت در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، ایرج خانی‌پور اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه‌کاره در شهرستان خرم‌دره، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه سارق را که دارای اعتیاد و سابقه سرقت بوده شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضایی، در عملیاتی غافلگیرانه وی را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

خانی‌پور ادامه داد: متهم در بازجویی‌های انجام شده به 27 فقره سرقت ساختمان‌های نیمه کاره همراه با یک متهم اعتراف و پرونده به همراه متهم تحویل مراجع قضایی شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان در پایان ضمن هشدار به صاحبان ساختمان‌های نیمه کاره و در حال ساخت از آنها خواست: ضمن استفاده از نگهبان برای مراقبت از اموال خود، پس از اتمام ساعت کار از رها کردن وسایل و تجهیزات ساختمانی در محل اجتناب کرده و وسایل مذکور را در جای امن و قابل اطمینان نگهداری کنند.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول