اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

دلال‌بازی پشت درب تعویض پلاک کرمانشاه/ فرماندار: بساط دلالان جمع می‌شود

فرماندار کرمانشاه گفت: بحث خرید و فروش نوبت‌دهی در مرکز تعویض پلاک کرمانشاه از طریق دادستانی و نیروی انتظامی پیگیری می‌شود.

دلال‌بازی پشت درب تعویض پلاک کرمانشاه/ فرماندار: بساط دلالان جمع می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، این روزها در پی تعطیلی 2 ماهه مراکز تعویض پلاک به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور، با ازدحام بیش از حدی جمعیت در  این مراکز در استان کرمانشاه مواجهه هستیم.

متأسفانه این ازدحام جمعیت سبب شده عده‌ای شبانه به مرکز تعویض پلاک شهر کرمانشاه برای نوبت گرفتن مراجعه کنند و صبح و با آغاز ساعات کاری، برخی این نوبت خود را به افرادی که تازه برای نوبت‌گیری مراجعه می‌کنند با قیمت‌های گزاف گاها تا 200 هزار تومان به فروش می‌رسانند.

شلوغی مراکز تعویض پلاک این روزها یک دلالی جدید را ایجاد کرده که گله‌مندی مردم را در پی داشته، برای آگاهی اقدامات انجام شده در این راستا به سراغ فرماندار کرمانشاه رفتیم.

نیازی به صف‌های شبانه نیست

فضل‌الله رنجبر اظهار داشت: بدلیل اینکه دو ماه تعطیلی داشتیم، این تعطیلی سبب شده خیلی‌کارها در مرکز تعویض پلاک باقی بماند و از سوی دیگر مشکل اعتبار وکالت‌نامه‌های منقضی هم بوده که دادستانی در راستای تمدید اعتبار آن‌ها همکاری خوبی داشتند.

وی ادامه داد: گزارشاتی از ازدحام جمعیت در مرکز تعویض پلاک کرمانشاه به ما واصل شده که افرادی شبانه برای نوبت در این مکان اتراق می‌کنند تا صبح کارشان انجام شود در این خصوص برای حل مشکل با عوامل راهنمایی و رانندگی نشستی در محل فرمانداری برگزار شد که مصوباتی نیز در بر داشت.

رنجبر افزایش تعداد مراکز تعویص پلاک را از جمله مصوبات این نشست دانست و گفت: پیشنهاد شده مرکز دیگری در جنوب غرب کرمانشاه ایجاد تا برخی از مشکلات حل شود، مصوبه آن به استانداری تقدیم شده منتظر جواب آن هستیم.

وی با اشاره به افزایش ساعت کاری مرکز تعویض پلاک کرمانشاه تا ساعت 17، افزود: پیگیر هستیم که بخشی از کارهای مرکز تعویض پلاک در دفاتر پیشخوان یا پلیس + 10 انجام شود تا سرعت عمل بالا رود.

رنجبر خاطرنشان کرد: پیشنهاد شده بخشی از فرآیندها از طریق ستاد مرکز اینترنتی شود تا از ا زدحام جمعیت در این مراکز کاسته شود.

فرماندار کرمانشاه از متقاضیان خواست شبانه برای دریافت نوبت مراجعه نکنند و گفت: مردم خیلی نگران نباشند نیازی به صف‌های شبانه نیست، همان صبح که مراجعه کنند کار آن‌ها انجام می‌شود.

وی در خصوص خرید و فروش نوبت در پشت درب مرکز تعویض پلاک کرمانشاه، گفت: بحث خرید و فروش نوبت‌دهی، حتما از طریق دادستانی و نیروی انتظامی پیگیری می‌شود و بساط دلالان را جمع‌آوری خواهیم کرد.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول