اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

مرحله سوم رزمایش همدلی با توزیع 1200 بسته غذایی در تفت

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفت گفت: در مرحله سوم رزمایش مواسات، همدلی و کمک های مومنانه در شهرستان تفت، 1200 بسته غذایی توزیع می شود.

مرحله سوم رزمایش همدلی با توزیع 1200 بسته غذایی در تفت

سیدمصطفی آقایی در گفت و گو با خبرنگار فارس در تفت با بیان اینکه مرحله سوم رزمایش مواسات، همدلی و کمک های مومنانه به همراهی مسئولان شهرستان و کمک های خیران انجام می شود، گفت: این بسته های معیشتی همزمان با ایام سالگرد امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بین نیازمندان در مناطق مختلف شهرستان تفت توزیع می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفت با اشاره به اینکه در این مرحله 1200 بسته غذایی بین نیازمندان توزیع می شود، افزود: 500 بسته در محل ناحیه شهرستان تهیه و 700 بسته در حوزه های مختلف جمع شده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای طرح مواسات، همدلی و کمک های مومنانه تاکنون بیش از 3800 بسته بین نیازمندان شهرستان تفت توزیع شده است، گفت: ارزش هر بسته را بین 2 تا 5 میلیون ریال عنوان کرد.

سرهنگ آقایی از برگزاری احتمالی مرحله چهارم رزمایش همدلی قبل از دهه کرامت خبر داد و گفت: چنانچه نیازی به ادامه توزیع بسته های معیشتی دیده شد، احتمالاً قبل از ایام دهه کرامت این کار صورت می گیرد.

وی تهیه جهیزیه برای زوج های نیازمند را اقدام دیگر ناحیه مقاومت بسیج شهرستان تفت عنوان کرد و افزود: در این مدت با کمک خیران نیک اندیش پنج دست جهیزیه برای کمک به پنج زوج جوان نیازمند در شهرستان تفت تهیه شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول