اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

دشواری‌های انتقال کولیبالی به لیورپول

مدافع میانی و آفریقایی تیم فوتبال ناپولی علاقه خود را برای حضور در لیورپول به اطلاع یورگن کلوپ رساند.

دشواری‌های انتقال کولیبالی به لیورپول

به گزارش خبرگزاری فارس، کالیدو کولیبالی روز گذشته با سرمربی آلمانی تیم انگلیسی به صورت تلفنی صحبت کرد. این خبری بود که رسانه‌ها روز گذشته گزارش کردند و خبردادند که مدافع سنگالی تیم ایتالیایی نقطه نظر کلوپ را شنیده است.

طبق گزارش امروز دیلی‌میرر، کولیبالی برای حضور در جمع سرخ‌پوشان آنفیلدی در این مکالمه تلفنی مراتب علاقه‌اش را به اطلاع کلوپ رسانده است.

البته انتقال او به تیم صدرنشین لیگ برتر انگلیس، با دشواری های همراه خواهد بود. زیرا آنگونه که میرر گزارش کرد،‌ لیورپول قادر نیست به صورت کامل رقم انتقال کولیبالی را بپردازد. بلکه حاضر است «دژان لوورن» ‌را در این معامله به تیم ایتالیایی دهد.

به همراه این بازیکن، حدود 65 میلیون پوند نیز به حساب باشگاه اروپایی واریز کند. اما ظاهرا ناپولی به چنین بازیکنی نیازمند نیست و ترجیح  می دهد در صورت واگذاری کولیبالی همراه با پولی که می گیرد، بازیکنانی مثل شقیری یا اوریگی را از لیورپول دریافت کند.

باید در روزهای آینده دید که ادامه گفت وگوها به کدام سمت خواهد رفت و تیم قهرمان فصل گذشته اروپا برای جذب کولییالی و تشکیل زوج مستحکم با فان‌دایک، کدامیک از بازیکنانش را در اختیار حریف قرار خواهد داد.

انتهای پیام/س

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول