اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

اکبری در بین 5 بازیکن برتر جهان / تمجید فدراسیون جهانی ساحلی از فوتبالیست اصفهانی

سایت سازمان جهانی فوتبال ساحلی پنج بازیکنی که در فصل ۲۰۲۰ فوتبال ساحلی جهان، نگاه ها را به خود خیره خواهند کرد را معرفی کرد که در این بین نام امیرحسین اکبری بازیکن ملی پوش اصفهانی هم به چشم می‌خورد.

اکبری در بین 5 بازیکن برتر جهان / تمجید فدراسیون جهانی ساحلی  از فوتبالیست اصفهانی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سایت سازمان جهانی فوتبال ساحلی پنج بازیکنی که در فصل ۲۰۲۰ فوتبال ساحلی جهان، نگاه‌ها را به خود خیره خواهند کرد را معرفی کرد که در این بین نام امیرحسین اکبری بازیکن ملی پوش اصفهانی و شاغل در تیم شهریار ساری هم به چشم می‌خورد.

 

سازمان جهانی فوتبال ساحلی در مطلب منتشر شده خود در تمجید از امیرحسین اکبری عنوان داشت: «بازیکن دفاعی و مستعد ایران که بازی‌های تماشایی از خود به نمایش می‌گذارد، او بدون شک یکی از ستارگان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در مسابقات جهانی است، وی با درخشش خود تماشاگران را به ورزشگاه می‌کشاند و آن‌ها را با گل‌های تماشایی خود وجد می آورد، حضور وی در تیم لکوموتیو مسکو در مسابقات موندیالیتو ۲۰۲۰ روسیه نشان داد وی چه جایگاه بالایی در فوتبال ساحلی جهان دارد».

انتهای پیام/۶۳۱۰۷/ص۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول