اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

داودی: در روزهای تعطیلی بسکتبال، فوتبال بازی می‌کنم/ تاکنون 50 درصد قراردادمان را گرفته‌ایم

گارد راس تیم بسکتبال شیمیدر قم گفت: تعطیلی لیگ تصمیم خوبی بود، چون با این وضعیت نمی‌توانستیم در بازی تمرکز داشته باشیم.

داودی: در روزهای تعطیلی بسکتبال، فوتبال بازی می‌کنم/ تاکنون 50 درصد قراردادمان را گرفته‌ایم

آرن داودی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایطش در روزهای تعطیلی لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: با توجه به تعطیلی سالن‌ها تمرین خاصی انجام نمی‌دهیم و فقط یک زمین چمن متعلق به ارامنه در اصفهان است که آنجا جمع می‌شویم و برخی اوقات فوتبال بازی می‌کنیم و وزنه می‌زنیم. با توجه به وجود کرونا تمرین در باشگاه‌ها خطرناک است و باید بیشتر رعایت کنیم.

وی در مورد تعطیلی لیگ برتر بسکتبال عنوان کرد:  همین الان در فوتبال که مصمم به برگزاری بازی‌ها هستند، تست‌های زیادی مثبت شده و شرایط سخت است.

گارد راس تیم بسکتبال شیمیدر در مورد اینکه وضعیت قراردادتان به چه شکل خواهد شد، گفت: تاکنون 50 درصد قراردادمان را گرفته‌ایم تا ببینیم در آینده چه می‌شود.

داودی در خصوص اینکه طباطبایی، رئیس فدراسیون گفته بود، حدود 80 درصد لیگ سپری شده و باشگاه‌ها طبق آن می‌توانند تصمیم بگیرند، عنوان کرد: نمی‌دانم تصمیم گیری به چه شکل خواهد بود و خبری از باشگاه‌های دیگر هم ندارم که چه تصمیمی گرفته‌اند. طبق صحبتی که با باشگاه داشتیم، قرار شد بعد از تعطیلات این هفته در این خصوص تصمیم بگیرند.

وی در مورد اینکه فدراسیون می‌خواهد فصل بعد را زودتر آغاز کند، عنوان کرد: به نطرم ابتدا باید تکلیف این فصل مشخص شده و تسویه حساب‌ها انجام شود. از سوی دیگر هنوز خطر کرونا جدی است و نمی‌توان آن را نادیده گرفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول