اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

نوسانات خاصی در قیمت‌ اقلام وجود ندارد/ افزایش قیمت حبوبات با شیوع کرونا

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان با بیان اینکه نوسانات خاصی در قیمت‌ اقلام وجود ندارد گفت: قیمت حبوبات با شیوع ویروس کرونا و محدودیت واردات افزایش یافته است چراکه بخش اعظمی از حبوبات کشور از طریق واردات تامین می‌شود.

نوسانات خاصی در قیمت‌ اقلام وجود ندارد/ افزایش قیمت حبوبات با شیوع کرونا

داریوش صفاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت نسبی بازار شرایط قابل قبولی دارد اظهار کرد: نوسانات خاصی در قیمت‌ اقلام وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون افزایش قیمت برنج از سوی سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و وزارت صمت  اعلام نشده است تأکید کرد: نظارت در این زمینه به قوت در حال اجراست و حتی در شهرستان‌ها نیز کسبه‌ای که اقدام به فروش برنج با قیمت جدید کرده باشند برخورد قانونی لازم انجام می‌شود.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان با بیان اینکه گرانفروشی و افزایش قیمت کالا با هم متفاوت است اگرچه در استان همدان نیز قیمت برخی از خدمات و کالاها تابع کشور هستند ادامه داد: به طور کلی در حال حاضر قیمت‌ها در بازار به ثبات رسیده است.

وی تصریح کرد: قیمت حبوبات با شیوع ویروس کرونا و محدودیت واردات افزایش یافته است چراکه بخش اعظمی از حبوبات کشور از طریق واردات تامین می‌شود.

صفاری با اشاره به اینکه در این برهه میزان عرضه و تقاضا برهم خورد و افزایش قیمت حبوبات در بازار بروز کرد گفت: ماه آینده قیمت این کالا با ورود تولیدات داخل به بازار کاهش خواهد یافت.

وی اظهار کرد: شهروندان تخلفات گرانفروشی و کم‌فروشی صنوف را از طریق تلفن‌های ۱۲۴ اطلاع‌رسانی کنند و اکیپ‌های بازرسی را در زمینه نظارت بازار یاری رسانند.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان در پایان تأکید کرد: با توجه به دستورات وزارت صمت دپو و احتکار خودرو صفر کیلومتر در پارگینک‌ها  تخلف محسوب می‌شود لذا شهروندان در صورت مشاهده احتکار این خودروها اطلاع‌رسانی کنند.

انتهای پیام/89033/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول