اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

سپاه در تمامی عرصه‌ها محکم و استوار ایستاده است

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: با اشاره به اینکه سپاه در تمامی عرصه ها محکم و استوار ایستاده است، گفت: این ایستادگی و پایداری سپاه در برابر دشمنان و آمریکای جهانخوار مایه افتخار کشور و ملت است

سپاه در تمامی عرصه‌ها محکم و استوار ایستاده است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج آیت الله سید نصیر حسینی امروز  در جمع فرماندهان و پاسداران سپاه فتح استان افزود: اقدامات نظام جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران در دنیا  افتخار آفرین است.

وی با اشاره به اینکه سپاه در تمامی عرصه ها محکم و استوار ایستاده است، گفت: این ایستادگی و پایداری سپاه در برابر دشمنان و آمریکای جهانخوار مایه افتخار کشور و ملت است و نشان می دهد که این نهاد انقلابی در راستای ماموریت و رسالت خود موفق عمل کرده است.

امام جمعه یاسوج در ادامه ابراز داشت: توجه به احکام الهی ، اخلاق ، بصیرت سیاسی و آگاهی از جریان های روز جامعه می تواند ما را در مسیر پاسداری از ارزشها یاری کند.

 حسینی، بصیرت سیاسی را برای پاسداری از ارزشهای دین ضروری خواند وگفت: در دوران امام علی (ع) خوارج  با وجود خواندن نماز و قرآن  اما بصیرت سیاسی نداشتند و به راحتی فریب می خوردند.

وی بیان کرد: پاسدار حافظ و نگهبان دین بوده و امروز این وظیفه سنگینی است که باید با توسل به معنویات و انس با قرآن خود را تقویت کنیم. 

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد افزود: اگر بخواهیم فکر ، رفتار، منش و عمل ما نورانی باشد باید با قرآن کریم انس داشته باشیم.

 حسینی از حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد و فرمانده سپاه فتح استان به خاطر برگزاری منظم کلاس های  قرآن، عقیدتی،  سیاسی ، اخلاق  و ... تقدیر کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین گفت: در راستای انجام ماموریت صیانت مکتبی از پاسداران و سربازان در طول سال برنامه های اخلاقی و عقیدتی را جهت ارتقای سطح بینش سیاسی در سپاه استان و رده های تابعه برگزار می کنیم.

حجت الاسلام سیروس حکمتی  نیک افزود: امسال  این برنامه ها به خاطر کرونا در نیمه اول  ماه رمضان به صورت  محدود با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد و در نیمه دوم این ماه مبارک نیز در فضای باز و با رعایت فاصله اجتماعی ادامه پیدا کرد.

وی بیان کرد: استفاده از ظرفیت علمای استان از برنامه های محوری ماست و از توان دینی و اخلاقی آنها بهره خواهیم برد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول