اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

تاکید استاندار خراسان رضوی برحل مشکلات سرمایه‌گذاران

استاندار خراسان رضوی با تاکید بر به حداقل رساندن مشکلات سرمایه‌گذاران گفت: در سال جهش تولید بیشترین تلاش خود را برای حل مشکلات سرمایه‌گذاران انجام می‌دهیم.

تاکید استاندار خراسان رضوی برحل مشکلات سرمایه‌گذاران

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رزم‌حسینی در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید ویژه بررسی مشکلات پروژه‌های اولویت‌دار ذیل الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی، که در محل دفتر استاندار برگزار شد در سخنان کوتاهی اظهار کرد: برای تسهیل و رفع موانع تولید، در سال جهش تولید بیشتر تلاش خود را برای حل مشکلات سرمایه‌گذاران انجام می‌دهیم.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به همکاری بسیار خوب مدیران استان برای حل مشکلات پیش روی سرمایه‌گذاران، تاکید کرد: سرمایه‌گذاران هم در برابر گره‌گشایی‌هایی که در جلسات کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید اتفاق می‌افتد باید به تعهدات خود عمل کنند.

وی خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم که با رفع موانع تولید، مشکلات سرمایه‌گذاران را به حداقل برسانیم تا اقدامات مثبتی را در استان شاهد باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی در حاشیه این جلسه با اشاره به 1هزار و 193 پروژه در حال اجرای استان گفت: از این تعداد مشکلات پروژه‌های بالای 50 میلیارد تومان یا بالای 100 نفر اشتغال به صورت ویژه بررسی و طرح‌های دیگر نیز در قالب ستاد تسهیل بررسی و تعیین تکلیف شده و خواهند شد.

علی رسولیان افزود: جلسات بررسی طرح‌های ویژه سرمایه‌گذاری استان ادامه پیدا خواهد کرد تا پروژه‌های بالای 50 میلیارد تومان تعیین تکلیف شوند.

گفتنی است؛ در این جلسه مشکلات مربوط به پروژه‌های سرزمین موج‌های آبی، هتل بیمارستان آلتون زندگی، مرکز خرید و سرگرمی سیتی استار یا ستاره شهر مشهد، مرکز خرید آفتاب، هتل گل‌سا و شرکت تک‌سامه ایرانیان مطرح و تعیین تکلیف شد.

لازم به ذکر است حجم سرمایه‌گذاری پروژه‌های مطرح شده در جلسه امروز 4 هزار و 432 میلیارد تومان برآورد می‌شود.

انتهای پیام/ 70051

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول