اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

فرماندار جدید خمینی‌شهر معارفه شد

مراسم معارفه فرماندار جدید خمینی‌شهر با حضور استاندار اصفهان برگزار و از زحمات فرماندار سابق این شهرستان قدردانی شد.

فرماندار جدید خمینی‌شهر معارفه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خمینی‌شهر، عباس رضایی بعد از ظهر امروز در آئین تکریم و معارفه فرماندار خمینی‌شهر با اشاره به اینکه این شهرستان ظرفیت‌های عظیمی دارد، اظهار داشت: خرسندم که در جمع مدیران و مردم  ولایت مدار حسینیه ایران  هستم، از زحمات محمود مسلم زاده فرماندار سابق که شور جوانی خود را صرف خدمت به مردم کرد قدردانی می‌کنم و قدردان مسؤولیت‌پذیری فرماندار جدید هستم، مسؤولیت گرفتن در این ایام به ویژه در وضعیت خاص اقتصادی کشور و شیوع بیماری کرونا بسیار سخت و دشوار است.

استاندار اصفهان افزود: رفت و آمد مدیران باید برای ما مسؤولان  تذکر باشد که هر آمدنی، رفتی هم به دنبال دارد و تذکر اصلی آن است که در این دنیا مسافریم و هرچه هست را باید بگذاریم و برویم.

وی در ادامه افزود: در دنیایی که بسیاری از کشورها در مقابله با ویروس کرونا درمانده‌اند و کشته‌های بسیاری داده‌اند مفتخریم که توانسته‌ایم این بیماری را با اجرای دستورالعمل‌ها و برنامه‌ریزی‌های مداوم کنترل کنیم البته این امر با همراهی مسؤولان و صبر مردم عزیز و عنایات خاصه حضرت ولی‌عصر( عج) بدست آمده است.

رضایی از مردم درخواست کرد همراهی بیشتری برای مقابله با کرونا داشته باشند و تصریح کرد: مردم باید سبک زندگی مطابق با شرایط امروز را برگزینند. شهرستان خمینی‌شهر هم از این قاعده مستثنا نیست و حتی در این شهرستان موارد بهداشتی باید بهتر و بیشتر رعایت شود چرا که تراکم جمعیت زیادی که در این منطقه وجود دارد کم نظیر است و نیاز به مراقبت‌های بیشتری است.

استاندار اصفهان در پایان با اشاره به این که شهرستان خمینی‌شهر در همه زمینه‌ها پیش‌گام بوده و هست، بیان داشت: باید وفاقی که در این شهرستان صورت گرفته حفظ شود، با بصیرت به مدیریت شهرستان پرداخت و از همه ظرفیت‌ها در جهت خدمت‌رسانی به مردم استفاده کرد.

در حاشیه این مراسم با حضور استاندار اصفهان از سند تحول بنیادین چشم‌انداز ۱۴۰۴ اداره آموزش و پرورش و اطلس جامع آماری شهرستان خمینی‌شهر رونمایی شد.

محمود مسلم‌زاده فرماندار سابق خمینی‌شهر نیز در این آئین اظهار داشت: در این ۲۶ ماه تلاش شد تا ظرفیت‌ها و کمبودهای شهرستان به طور دقیق شناسایی و بر روی آن برنامه‌ریزی شود، در مسائل مختلفی به جمع‌آوری اطلس‌هایی پرداختیم که نقشه راه حرکت تقسیم عدالت محور امکانات در شهرستان باشد.

وی اضافه کرد: به عنوان نمونه در حوزه گردشگری رستوران‌ها و نقاط تفریحی شهر درچه را مطرح کردیم و در موضوع درمان به جایی رسیده‌ایم که انتظار داریم بیماران طول درمان خود را در شهرستان بگذرانند و مراجعات به مرکز استان کم شود و حتی با راه‌اندازی اورژانس هوایی در خمینی‌شهر توانسته‌ایم مراجعات بیرونی را نیز جلب کنیم.

فرماندار سابق خمینی‌شهر در ادامه با اشاره به تراکم زیاد جمعیت در خمینی‌شهر تصریح کرد: باید از شورای اسلامی شهر و روستای کل شهرستان قدردانی ویژه کنم که زحمات زیادی در آزادسازی‌ها متحمل  می‌شوند و برای احداث یک خیابان باید با افراد زیادی رایزنی کنند تا حجم ترافیک شهر کنترل شود.

علیرضا بصیری فرماندار جدید خمینی‌شهر نیز در این مراسم اظهار داشت: امروز باید دغدغه ما حل مسائل و مشکلات مردم باشد و به دور از مسائل حزبی و جناحی درپی رفع گرفتاری‌ها باشیم، درخواست مردم هم همین است که در شرایط سخت موجود به فکر خدمت باشیم. خمینی‌شهر ۲ هزار و ۳۰۰ شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده است که در روز قیامت باید جواب گوی آنان و امام خمینی(ره) باشیم.

وی در ادامه افزود: مدیران شهرستان محکم کمر همت را برای خدمت ببندند چرا که امروزه انتظار مردم از ما کار و تلاش بی وقفه در جهت رفع موانع و دوران پسا کرونا است که با دقت و برنامه‌ریزی دقیق باید پیش برویم.

بصیری خاطرنشان کرد: اگر به نظام مقدس جمهوری اسلامی معتقد هستیم، باید طبق قانون و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی عمل کنیم و از ظرفیت عظیم و بسیار خوب مردم شریف و ولایتمدار شهرستان استفاده کنیم، باید از روزمرگی دوری جست و با برنامه وارد کار شد تا بتوانیم با مدیریت صحیح در چند ماه آینده گزارش عملکرد خود را به سمع و نظر مردم شهرستان برسانیم.

گفتنی است عباس رضایی استاندار اصفهان روز پنج‌شنبه ۸ خرداد ماه ۱۳۹۹ با صدور حکمی علیرضا بصیری را به عنوان سرپرست فرمانداری خمینی‌شهر معرفی کرده بود.

بصیری سابقه تصدی فرمانداری و بخشدار مرکزی شهرستان شاهین‌شهر و میمه و بخشداری برخوار را در کارنامه دارد؛ پیش از این محمود مسلم‌زاده به مدت ۲۶ ماه به عنوان فرماندار خمینی‌شهر فعالیت داشت.

انتهای پیام/۶۳۰۵۸/ر۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول