اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بورس

مطالبه 80 هزار نفری مخاطبان «فارس من» در اولین جلسه شورای عالی بورس بررسی می شود

نماینده اتاق ایران در شورای عالی بورس با بیان این که شرکتهای بورسی فعلا الزامی برای واریز سود مجامع خود از طریق سامانه سجام ندارند، گفت: این موضوع را در جلسه آینده شورای عالی بورس مطرح می‌کنیم.

مطالبه 80 هزار نفری مخاطبان «فارس من» در اولین جلسه شورای عالی بورس بررسی می شود

به گزارش خبرگزاری فارس،‌ تعداد 82 هزار نفر از مخاطبان سامانه «فارس من» با ثبت موضوع «عدم واریز سود مجامع بورس توسط سامانه سجام»،«چرا با سجام، شاهد سبک قدیمی در پرداخت سود هستیم؟»،«واریز سود مجامع شرکت‌های بورسی توسط سامانه سجام» و «پرداخت سود توسط سجام صورت گیرد» خواهان پیگیری خبرنگار فارس و پاسخگویی مسئولان مربوطه شدند.

در این زمینه خبرنگار فارس از حسین سلاح ورزی نماینده اتاق بازرگانی ایران در شورای عالی بورس در مورد لزوم واریز سود مجمع شرکتهای بورسی از طریق سامانه سجام به حساب سهامداران بر اساس پویش 82 هزار امضایی در سامانه «فارس من» خبرگزاری فارس پرسید،‌ که وی پاسخ داد: الان الزامی برای شرکتهای بورسی مبنی بر واریز سود سهام از طریق سجام وجود ندارد. به همین خاطر بعضی از شرکت‌ها مثل سرمایه گذاری ملت از طریق سجام توزیع سود می‌کنند ، بسیاری هم خیر.

سلاح ورزی در مورد این که آیا باید مقررات جدید برای الزام ناشران و شرکتهای بورسی به وارزی سود سهامداران از طریق سجام وجود دارد،‌گفت: این مساله را هفته آینده در شورای عالی بورس مطرح می‌کنیم.

نایب رئیس اتاق بازرگان ایران و نماینده اتاق بازرگانی در شورای الی بورس همچنین در توئیتی در صفحه شخصی خود نوشت: امروز در شرکت سپرده‌گذاری گزارش شد که زیرساخت مناسب برای واریز سود مجامع بورس از طریق سامانه #سجام فراهم شده است.

از طریق شورای عالی بورس پیگیری خواهیم کرد که به زودی همه شرکت‌ها ملزم به واریز سود سهامداران از این مسیر بشوند.


توئیت سلاح ورزی

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول