اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

بهره گیری از نخبگان کشور در حوزه خودروسازی

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان با اشاره به حضورنخبکان بسیار موفق ایرانی در حوزه تولیدات هوا و فضا، گفت: فضای تولیدات خودرو کشور قابل انتقاد است از این رو از نخبگان داخلی در این حوزه بکارگیری خواهیم کرد.

بهره گیری از نخبگان کشور در حوزه خودروسازی

به گزارش خبرگزاری فارس از نظرآباد، علی حدادی، نماینده مردم نظرآباد، ساوجبلاغ و طالقان در مجلس شورای اسلامی، عصر امروز در آئین دفتر ارتباطات مردمی خود در شهرستان نظرآباد، با بیان اینکه سعی داریم در مجلس یازدهم اتحاد و همدلی را سرلوحه کار خود قرار دهیم، گفت: برخلاف دوره‌های گذشته در نخستین روز از فعالیت مجلس یازدهم رئیس مجلس و اعضای هیأت مدیره انتخاب شدند.

نماینده مردم نظرآباد، ساوجبلاغ و طالقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موظف هستیم طبق بیانات مقام معظم رهبری یاد و خاطره شهدا را گرامی بداریم و سیره زندگی آن‌ها را در دستورکار خود قرار دهیم، ادامه داد: اولویت اول مجلس یازدهم جهش تولید است تا بتوانیم در این راستا ایجاد اشتغال و معیشت داشته باشیم، بدون شک این هدف با همدلی و اتحاد نمایندگان محقق خواهد شد.

حدادی با اشاره به سالروز رحلت رهبر کبیر انقلاب (ره) اضافه کرد: امام به ما  یاد داد که می‌توانیم و امروز باید بدانیم که با نگاه به داخل، اتحاد و شناخت درست از شرایط کشور در برابر تحریم‌ها به پیروزی خواهیم رسید.

اصلاح قوانینی که مانع تولید می‌شوند

وی با اشاره به اینکه نقشه راه را اقتصاد و فرهنگ تبیین شده است ،تصریح کرد: ما تلاش خود را بر این گرفته ایم که حمایت همه جانبه از تولید داخل داشته باشد در راستا تمام قوانینی که طی این سال‌ها تصویب شده و امروز مانع رونق تولید می‌شوند را اصلاح خواهیم کرد.

حدادی همچنین با تأکید بر اینکه آئین نامه داخلی مجلس باید اصلاح شود، ادامه داد: برای موفقیت مجلس یازدهم نیازمند نظارت قوی هستیم.

وی با اشاره به ظرفیت نخبگان ایرانی در تولیداتی همچون پهبادها و سایر وسایل حوزه هوا و فضا، ادامه داد: چرا باید هنوز در حوزه تولید خودرو ضعیف باشیم در حالیکه دشمن به تولید پهبادهای ایرانی قبطه می‌خورد؟ از این رو پس از بررسی‌های لازم از ظرفیت نخبگان داخلی برای تولیدات خودرو سازی نیست بکار گیری خواهیم کرد.

سرگرم شدن به حواشی را زیان بار برشمرد و یادآور شد: از طرف دیگر دشمن اعتماد، ایمان و باورهای مردم را نشانه گرفته و ما نیز سعی داریم با توسعه اقدامات فرهنگی در راستای احیای باورهای دینی، مذهبی، سیاسی و ملی مردم نقش ایفا کنیم.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول