اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

کرونا و شرایطی که برای سپاهانی‌ها ایجاد کرد

تیم فوتبال سپاهان که از 3 خرداد ماه تمرینات خود را شروع کرده بود، با کرونایی شدن چند تن از اعضایش در شرایط خاصی قرار گرفته است.

کرونا و شرایطی که برای سپاهانی‌ها ایجاد کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، از آن‌جایی که سازمان لیگ اعلام کرد تیم‌های لیگ برتر فوتبال می‌توانند تمرینات خود را آغاز کنند، از بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال سپاهان تست کرونا گرفته شد.

در ادامه و با توجه به این‌که مشخص شد نتیجه تست همه سپاهانی‌ها تست‌ها منفی است، تمرینات این تیم نیز از ۳ خرداد ماه شروع شد؛ طلایی‌پوشان در دو گره ۱۰ نفره و در دو ساعت مجزا تمرینات گروهی را پشت درهای بسته و بدون حضور بازیکنان خارجی انجام می‌دادند.

به یک‌باره در ۸ خرداد ماه خبری منتشر شد که که بر اساس آن ۲ نفر از اعضای سپاهان مشکوک به کرونا بوده‌اند و وقتی تست pcr انجام و نتیجه هر ۲ مثبت اعلام شد، این بازیکنان قرنطینه شده و تمرینات تیم نیز تا مشخص شدن نتیجه آزمایش جدید تعطیل شد.

از همین رو در تاریخ ۹ خرداد ماه پس از مثبت شدن تست کرونای ۲ نفر از اعضای تیم سپاهان (شامل یک بازیکن و یک نفر از کادر تدارکات)، از کلیه اعضای این تیم در ۳ گروه مجزا مجددا تست گرفته شد و اعلام شد تا مشخص شدن جواب تست‌ها تمرینات تیم تعطیل خواهد بود.

شب ۹ خرداد ماه بود که امید نورافکن در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام اعلام کرد بازیکن مبتلا به ویروس کرونا در سپاهان او بوده است؛ پس از این شایعاتی در مورد بازیکنان دیگر سپاهان مانند پیام نیازمند نیز مطرح شد اما باشگاه سپاهان اعلام کرد پس از انجام چند دوره تست کرونا از پیام نیازمند، تست او منفی بوده و به کرونا مبتلا نیست.

صبح روز گذشته اما خبری بدتر و عجیب‌تر از سپاهان منتشر شد مبنی بر این‌که پس از تست‌گیری مجدد و اعلام نتایج، مشخص شده که امید نورافکن، رضا میرزایی و دو تن از اعضای کادر تیم سپاهان مثبت هستند و باید قرنطینه خانگی شوند.

پزشک تیم سپاهان هم در این خصوص شب گذشته در خصوص آخرین وضعیت تست کرونای سپاهانی‌ها گفت: با احتساب یک نفر که جزو تیم هست اما در تمرینات حضوری نداشته و تستش مثبت شده، موارد مثبت ما ۵ نفر می‌شود اما همانطور که اشاره کردم از این ۵ نفر یک نفر چون به خدماتش نیاز نبوده در تمرینات حضور نداشته و بعد از اینکه تستش مثبت شده به قرنطینه رفته است، یعنی هیچ ارتباطی با مجموعه تمرینی ما نداشته و در تست اول هم نبوده است.

در حالی که گفته می‌شود لیگ برتر فوتبال از ۲ تیر ماه به صورت رسمی از سر گرفته خواهد شد و تیم‌ها باید به مصاف یکدیگر بروند، شاگردان امیر‌ قلعه‌نویی در شرایط پیچیده و خاصی قرار گرفته‌اند و تاریخ شروع مجدد تمریناتشان نیز مشخص نشده است.

باشگاه سپاهان به همراه ذوب‌آهن دیگر تیم اصفهانی و چندین تیم لیگ برتری دیگر چندین‌بار خواستار لغو لیگ برتر شده‌اند اما سازمان لیگ تاکنون واکنشی به درخواست این باشگاه‌ها نداده است اما ممکن است با بدتر شدن شرایط تیم‌ها این درخواست عملی شود.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ر۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول