به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان، محمد احمدی از کاهش مشکلات ارائه اینترنت پرسرعت مشترکان در برخی از شرکتهای ارائه خدمات اینترنت خبر داد و اظهار کرد: در پی بررسی شکایات مردمی در خصوص کیفیت ارائه خدمات اینترنت خانگی، کارگروهی با حضور شرکتهای دارای پروانه FCP در اداره کل برگزار شد و موانع و مشکلات بررسی شد.
وی تصریح کرد: شرکتهای مذکور دلایل مختلفی را برای این اختلالها عنوان کردند که در حال بررسی این دلایل و رسیدن به راه حل مناسب هستیم و این جلسات تا حصول نتیجه به صورت هفتگی برگزار خواهد شد.
* به دنبال ارتقاء شاخصهای توسعهیافتگی ارتباطات و فناوری اطلاعات در گلستان هستیم/ فرسودگی و عدم رعایت استانداردهای کابلکشی در ساختمانها و عدم ظرفیت کافی خطوط تلفن در انتقال دیتا مهمترین مشکلات موجود اینترنت گلستان
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان همچنین در خصوص مشکلات موجود گفت: از مهمترین دلایل مطرح شده از طرف شرکتها مباحث مختلفی از جمله فرسودگی و عدم رعایت استانداردهای کابلکشی در ساختمانها، عدم ظرفیت کافی خطوط تلفن در انتقال دیتا و عدم آشنایی مشتریان با مباحث راهاندازی خطوط ADSL است که مقرر شد برای هر یک از این مشکلات راه حل جامعی اندیشیده شود.
احمدی افزود: پایین بودن سرعت و کیفیت اینترنت ثابت در برخی مناطق مسکونی استان موضوعی است که بر هیچکس پوشیده نبوده و وزارت ارتباطات برای پیگیری حقوق شهروندی به دنبال ارتقا سرعت و کیفیت اینترنت خانگی است.
وی با بیان اینکه به دنبال ارتقاء شاخصهای توسعهیافتگی ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان هستیم، گفت: مصمم هستیم با استفاده از توان بخش خصوصی رتبه استان را دسترسی همگانی خدمات ارتباطی ارتقاء دهیم و این مهم جز با هماهنگی بین دستگاهی محقق نخواهد شد.
انتهای پیام/2307/