اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

پایین بودن سرعت و کیفیت اینترنت ثابت در برخی مناطق مسکونی گلستان/ تلاش وزارت ارتباطات برای ارتقای سرعت و کیفیت اینترنت خانگی

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گلستان گفت: پایین بودن سرعت و کیفیت اینترنت ثابت در برخی مناطق مسکونی استان موضوعی است که بر هیچکس پوشیده نبوده و وزارت ارتباطات برای پیگیری حقوق شهروندی به دنبال ارتقا سرعت و کیفیت اینترنت خانگی است.

پایین بودن سرعت و کیفیت اینترنت ثابت در برخی مناطق مسکونی گلستان/ تلاش وزارت ارتباطات برای ارتقای سرعت و کیفیت اینترنت خانگی

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان، محمد احمدی از کاهش مشکلات ارائه اینترنت پرسرعت مشترکان در برخی از شرکت­‌های ارائه خدمات اینترنت خبر داد و اظهار کرد: در پی بررسی شکایات مردمی در خصوص کیفیت ارائه خدمات اینترنت خانگی، کارگروهی با حضور شرکت‌های دارای پروانه  FCP در اداره کل برگزار شد و موانع و مشکلات بررسی شد.
وی تصریح کرد: شرکت‌های مذکور دلایل مختلفی را برای این اختلال‌ها عنوان کردند که در حال بررسی این دلایل و رسیدن به راه حل مناسب هستیم و این جلسات تا حصول نتیجه به صورت هفتگی برگزار خواهد شد.

* به دنبال ارتقاء شاخص‌های توسعه‌یافتگی ارتباطات و فناوری اطلاعات در گلستان هستیم/ فرسودگی و عدم رعایت استانداردهای کابل‌کشی در ساختمان‌ها و عدم ظرفیت کافی خطوط تلفن در انتقال دیتا مهمترین مشکلات موجود اینترنت گلستان
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان همچنین در خصوص مشکلات موجود گفت: از مهمترین دلایل مطرح شده از طرف شرکت‌ها مباحث مختلفی از جمله فرسودگی و عدم رعایت استانداردهای کابل‌کشی در ساختمان‌ها، عدم ظرفیت کافی خطوط تلفن در انتقال دیتا و عدم آشنایی مشتریان با مباحث راه‌اندازی خطوط ADSL است که مقرر شد برای هر یک از این مشکلات راه حل جامعی اندیشیده شود.
احمدی افزود: پایین بودن سرعت و کیفیت اینترنت ثابت در برخی مناطق مسکونی استان موضوعی است که بر هیچکس پوشیده نبوده و وزارت ارتباطات برای پیگیری حقوق شهروندی به دنبال ارتقا سرعت و کیفیت اینترنت خانگی است.
وی با بیان اینکه به دنبال ارتقاء شاخص‌های توسعه‌یافتگی ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان هستیم، گفت: مصمم هستیم با استفاده از توان بخش خصوصی رتبه استان را دسترسی همگانی خدمات ارتباطی ارتقاء دهیم و این مهم جز با هماهنگی بین دستگاهی محقق نخواهد شد.

انتهای پیام/2307/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول