اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

وهابیت؛ غده‌ای چرکین و سرطانی در دنیای اسلام و دشمن اهل‌بیت (ع)

امام‌جمعه اردکان ضمن تأکید بر لزوم هوشیاری و وحدت در برابر توطئه‌های دشمن، گفت: وهابیت به‌عنوان یک غده چرکین و سرطانی در دنیای اسلام و فرقه‌ای بدعت‌گذار و دشمن اهل‌بیت (ع) است.

وهابیت؛ غده‌ای چرکین و سرطانی در دنیای اسلام و دشمن اهل‌بیت (ع)

حجت‌الاسلام سید اسماعیل شاکر در گفتگو با خبرنگار فارس در اردکان با اشاره به فرارسیدن هشتم شوال سالروز تخریب قبور ائمه بقیع به دست وهابیون به بیان اهمیت زیارت قبور اهل‌بیت (علیهم‌السلام) پرداخت.

امام‌جمعه اردکان گفت: یکی از حقوق امامان به گردن ما این است که به زیارت قبرشان برویم چراکه زیارت قبور اهل‌بیت (علیهم‌السلام) هم باعث زیادشدن محبت و مودت ما می‌شود و هم باعث تثبیت محبت به آن‌ها می‌شود و یکی از راه‌های قوی کردن و زیاد کردن محبت به خاندان عصمت و طهارت رفتن به زیارت قبورشان است.

وی اظهار داشت: امروز عربستان و آل سعود پرورشگاه وهابیون شده‌اند و مروج فکر سلفی گری و وهابی گری که مخالف اسلام و قرآن و اهل‌بیت است، شده است و وهابیت به‌عنوان یک غده چرکین و سرطانی در دنیای اسلام علیه اسلام و مسلمانان خیانت می‌کند یکی از خیانت‌های آن‌ها و دلیل برحق نبودن آن‌ها این است که با تبلیغات زیاد و شگفت به سراغ عوام می‌روند و از بحث و مناظره با علما و بزرگان ما خودداری می‌کنند.

شاکر گفت: یکی از نشانه‌های بر حق نبودن وهابیون این است که آن‌ها امروز حامی ظالمان شده‌اند و با مستکبران هم‌کاسه شده‌اند و به‌جای حمایت از مظلومانی مانند یمن و فلسطین و سوریه طرف ظالمان را گرفته‌اند و علیه مظلومان پول خرج می‌کنند و از فرقه‌های انحرافی و اهل کشتار و ترور حمایت می‌کنند وهابیون و آل سعود فقط اسم اسلام را یدک می‌کشند و از معارف پیامبر و قرآن کریم دور هستند.

وی افزود: وهابیت نه‌تنها با شیعه بلکه با همه مسلمانان سر ناسازگاری دارد و اگر الآن هم بتوانند و قدرتشان برسد و خدای‌ناکرده وهابیت بر عالم اسلام مسلط شود نه‌تنها جان ما بلکه تمام آثار حرم اهل‌بیت و مقدسات ما را نیز از بین خواهند برد.

امام‌جمعه اردکان در پایان اظهار داشت: ما باید در برابر توطئه وهابیت هوشیار باشیم و باورها و اعتقادات خود را تقویت کنیم و با وحدت خود اعلام کنیم که وهابیون نه شیعه هستند و نه سنی بلکه فرقه‌ای بدعت‌گذار و دشمن اهل‌بیت(علیهم‌السلام) هستند.

انتهای پیام/ 90010

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول