اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

معرفی نفرات برتر مسابقه‌های قرآنی در گرمسار

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار از معرفی نفرات برتر مسابقه‌های قرآنی ماه مبارک رمضان در این شهرستان خبر داد.

معرفی نفرات برتر مسابقه‌های قرآنی در گرمسار

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، نعمت‌الله قنبری‌نیکدل صبح امروز در ارزیابی پایانی رقابت‌های قرآن کریم در گرمسار بیان کرد: پس از پایان مهلت شرکت در مسابقه قرآنی ماه مبارک رمضان و بررسی آثار ارسالی توسط هیأت داوران، نفرات برتر در سه بخش معرفی و تقدیر شدند.

وی افزود: مسابقه قرآنی ماه مبارک رمضان توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار در سه بخش روایتگری قصه‌های قرآنی، نقاشی آیات قرآنی و خوشنویسی آیات قرآنی برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار با اشاره به استقبال بسیار خوب نوجوانان از این مسابقه افزود: سعی بر این داریم تا بتوانیم در طول سال مسابقات فرهنگی و هنری را برنامه‌ریزی و برگزار کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط موجود جامعه و انتشار ویروس کرونا در کشور، این مسابقه به‌صورت مجازی برگزار شد و شرکت‌کنندگان آثار خود را از طریق فضای مجازی برای ما ارسال کردند.

قنبری‌نیکدل تصریح کرد: خوشبختانه برگزاری این مسابقه مورد استقبال نوجوانان و همچنین خانواده‌های آن‌ها قرار گرفت که همین امر نقطه قوتی برای برگزارکنندگان مسابقه خواهد بود تا این مسابقات را با قوّت و قدرت بیشتری اجرا کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار یادآور شد: خوشبختانه نفراتی از استان‌های دیگر نیز داوطلب شرکت در این مسابقه بودند که این مسأله یکی از نقاط قوت این مسابقات به شمار می‌رفت.

انتهای پیام/74003/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول