اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

کشف بیش از یک میلیون لیتر قیر قاچاق در هرمزگان

فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف بزرگترین محموله قیر قاچاق به میزان یک میلیون و 270 هزار لیتر خبر داد.

کشف بیش از یک میلیون لیتر قیر قاچاق در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری اظهار کرد: در راستای مقابله جدی با قاچاق کالا و ارز و به منظور جلوگیری از خام فروشی و خروج سرمایه های ملی به خارج از کشور، کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی استان با انجام کار اطلاعاتی گسترده و بهره گیری از شیوه های پلیسی افرادی که در امر قاچاق قیر به خارج از کشور فعالیت داشتند شناسایی و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: با بررسی های فنی تحقیقاتی و میدانی توسط کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی مشخص شد اعضای این باند با جعل اسناد یک شرکت به صورت سازمان یافته طی دو فقره کوتاژ با بارنامه های جعلی مجموعا یک میلیون و 270 هزار لیتر در قالب 80 دستگاه کانتیر به میزان 8 هزار و 800 بشکه محموله های قیر را به خارج از کشور صادر کرده اند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان مبدا و مقصد قاچاق و صادرات این محموله های نفتی را هرمزگان به کشورهای اندونزی و هندوستان عنوان و تصریح کرد : در این رابطه 2 نفر از اعضای اصلی این باند شناسایی  و در دو عملیات ضربتی دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند که برای یکی از متهمان قرار وثیقه20 میلیارد ریالی صادر شده است.

انتهای پیام/3264/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول