اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

دنباله‌روان غرب چشم و گوش خود را بر اقتدار، قدرت داخلی و عظمت ملت ایران بسته‌اند

رئیس بسیج اساتید دانشگاه‌های تهران با اشاره به قدرت ایران در منطقه و دنیا گفت: در داخل کشور عده‌ای دنباله رو غرب هستند و چشم و گوش خود را بر اقتدار، قدرت داخلی و عظمت ملت ایران بسته اند.

دنباله‌روان غرب چشم و گوش خود را بر اقتدار، قدرت داخلی و عظمت ملت ایران بسته‌اند

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، جلیل دارا رئیس بسیج اساتید دانشگاه‌های تهران در جلسه معارفه مسئول کانون بسیج اساتید دانشکده فنی و حرفه ای شهید شمسی پور گفت: منشاء قدرت کشورها و جوامع، متفاوت است. قدرت برخی کشورها پوشالی و توخالی است و آن کشور و جامعه، تنها با حمایت کشور دیگری به اصطلاح قدرتمند است و قدرت برخی دیگر ناشی از ابزار سلطه و زورگویی و غیر مشروع است.

دارا با مقایسه قدرت فعلی جمهوری اسلامی با قدرت پوشالی پهلوی و قدرت آمریکا بیان داشت: قدرت جمهوری اسلامی برآمده از اراده الهی است و مثل پهلوی و برخی کشورهای منطقه، پوشالی نیست که حتی توانایی مدیریت این قدرت پوشالی را ندارند.

وی اظهار داشت: اعزام موفقیت آمیز نفتکش های ایرانی به ونزوئلا نشان داد نه قدرت ایران اسلامی توخالی است و نه واهمه ای از نظام سلطه دارد و البته این قدرت درونزوئلا برآمده تفکر انقلابی و عملکرد انقلابی است.

دارا تصریح کرد: امروز آمریکا در مدیریت داخلی و صحنه گردانی خارجی در ضعیف ترین زمان تاریخ خود است، نمونه درس ایران به آمریکا و نظام سلطه حمله ایران به عین الاسد است. 

رئیس بسیج اساتید دانشگاه‌های تهران با اشاره به ضعف کشورهایی چون آمریکا در مدیریت ویروس کرونا بیان داشت: الان آمریکا چه در داخل و چه در عرصه بین الملل ضعیف تر از همه زمانهاست در واقع پیام اعزام این نفتکش ها نزدیکی افول و انزوای آمریکاست.

دارا خاطر نشان کرد: در داخل کشور عده‌ای دنباله رو غرب هستند و چشم و گوش هایشان بر اقتدار و قدرت داخلی و عظمت ملت ایران بسته است. مقام معظم رهبری می‌فرمایند من انقلابی‌ام دیپلمات نیستم و این پیام انقلابی‌گری ملت ایران است، یعنی دیپلماسی انقلابی است که اقتدار ایران را به دنبال دارد، انقلابی بودن است که نظام سلطه را از بین خواهد برد.

وی با اشاره به رسالت بسیج اساتید خاطر نشان کرد: مسئله محصول محوری باید در دستور کار بسیج اساتید و اساتید انقلابی دانشکده فنی حرفه ای شهید شمسی پور قرار گیرد.کانون بسیج اساتید دانشکده فنی و حرفه ای شهیدشمسی پور همواره جزء سردمداران اساتید بسیجی کشور بوده است و ان شاء الله خواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول