اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

تعریف جدیدی باید در خصوص قاچاق کالا صورت پذیرد/ حمایت از جوانان بااستعداد پاوه‌ای

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با توجه به وجود جوانان با استعداد و تحصیل‌کرده در شهرستان پاوه زمینه آغاز فعالیت دانش‌بنیان‌ها از نظر منابع انسانی فراهم است و باید در این خصوص اقدام شود.

تعریف جدیدی باید در خصوص قاچاق کالا صورت پذیرد/ حمایت از جوانان بااستعداد پاوه‌ای

به گزارش خبرگزاری فارس در کرمانشاه، در نشستی به حضور حجت‌اله میرزایی، معاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های اشتغال و تولید شهرستان‌های پاوه و ثلاث بابا‌جانی مورد بررسی گرفت.

در این نشست که دکتر عزیزی مدیرکل اداره ی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و هیأت همراه و همچنین ایده‌پور فرماندار پاوه و شکری فرماندار ثلالث باباجانی، معاونین فرماندار و بخشداران و سایر اعضای شورای اداری پاوه حضور داشتند.

فرماندار پاوه ضمن قدردانی از حضور معاون وزیر تعاون و هیأت همراه در پاوه، اظهار داشت: شهرستان پاوه هر چند از نظر مکانی دارای جغرافیایی سخت است اما این موقعیت جغرافیایی منحصر به فرد از نظر گردشگری، باغداری و دامداری ظرفیت قابل توجه‌ایی را برای این شهرستان فراهم کرده است.

پرویز ایده‌پور افزود: علاوه بر پتانسیل‌های طبیعی و جغرافیایی، این شهرستان دارای منابع بسیار خوب و مناسب انسانی تحصیل‌کرده است که فرمانداری پاوه برای اشتغالزایی در تمامی بخش‌ها بسته‌های اشتغال و اشتغالزایی را فراهم دیده یا در حال تدوین بسته‌های کاربردی  باقیمانده است.

وی افزود: در آینده‌ایی نزدیک این بسته ها در کارگروه‌های مرتبط به اشتغالزایی در استان و شهرستان ارائه خواهند شد که امیدواریم بتوانیم با عملیاتی کردن این طرح‌های مهم اشتغالزایی آمار تولید و اشتغال را در سال‌جاری و سال‌های آینده در شهرستان افزایش دهیم.

شکری، فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی نیز ضمن بر شمردن ظرفیت‌ها و منابع شهرستان مذکور، گفت: شهرستان تازه‌آباد (ثلاث باباجانی) یکی از شهرستان‌های محروم استان  است که زلزله اخیر آسیب‌های سنگینی را به زیر ساخت‌های آن وارد کرده که این امر می‌طلبد که جهت امر مهم اشتغال و اشتغالزایی توجه بیشتری به این شهرستان شود.

عزیزی، مدیرکل اداره ی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه نیز در این نشست، گفت: از همکارانم خواهم خواست گزارش تحلیلی خود را تهیه و شاخص‌ها را تعیین و نظم داده تا بتوانیم در برنامه‌ریزی‌های آتی برای اشتغال و معیشت مردم این دو شهرستان مورد استفاده قرار گیرند.

وی گفت: تسهیلات اعطایی دولت می‌تواند نقش و تاثیر زیادی در ایجاد اشتغال در منطقه ایجاد کند وثیقه‌ها مشکل اصلی است.

عزیزی افزود: باور مسؤولان شهرستان و مردم این منطقه این است که اگر فعالیت و کار مناسب با درآمد کافی وجود داشته باشد تجارت‌های غیرقانونی مرزی کم شده و امکان ساماندهی این موضوع وجود دارد.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: هدف ما این است که مردم  شهرستان برای دست یافتن به شغلی مناسب کمتر به رنج و زحمت و مرارت بیفتند.

حجت‌اله میرزایی افزود: ضروری است تعریفی جدید در خصوص قاچاق کالا صورت پذیرد.

وی با بیان اینکه طرح‌هایی را که فرماندار پاوه  اعلام داشتند به‌صورت ویژه پیگیری خواهیم کرد،گفت: با توجه به وجود جوانان با استعداد و تحصیل‌کرده در شهرستان پاوه زمینه آغاز فعالیت دانش‌بنیان‌ها از نظر منابع انسانی فراهم است و باید در این خصوص اقدام شود.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول