اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  سایر حوزه ها

اصرار در تکمیل شبکه ملی اطلاعات برای حل و فصل مسائل تجاری است

عضو سابق کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر در تشکیل شبکه ملی اطلاعات اصرار می‌شود مبتنی بر حل و فصل مسائل تجاری، ارتقاء جامعه اسلامی و نیاز مردم است چرا که این شبکه با مدیریت بومی فضای مجازی ارزشمند است.

اصرار در تکمیل شبکه ملی اطلاعات برای حل و فصل مسائل تجاری است

احمد سالک عضو سابق کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره به لزوم شبکه ملی اطلاعات گفت: نزدیک به ۱۰ سال از زمان تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر تشکیل شبکه ملی اطلاعات گذشته است و این موضوع در کمیسیون فضای مجازی بررسی شد، به طوری که تشکیل و تکمیل این شبکه در دستور کار وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات قرار گرفت.

* شبکه ملی اطلاعات به تکمیل نهایی نرسیده است

وی افزود: پس از گذشت مدتی از دستور مقام معظم رهبری در تشکیل شبکه ملی اطلاعات دو فاز از این شبکه راه‌اندازی شد اما همچنان این شبکه به تکمیل نهایی نرسیده است. اصرار بر تشکیل این شبکه برای حل و فصل مسائل تجاری، ارتقاء جامعه اسلامی و رفع نیاز مردم است.

* ‌شبکه ملی اطلاعات با مدیریت بومی فضای مجازی ارزشمند است

سالک تصریح کرد: ‌شبکه ملی اطلاعات با مدیریت بومی فضای مجازی ارزشمند است. نمی‌توان گفت این شبکه یک نوع دخالت در امور شخصی افراد است بلکه یک عمل مثبت بوده و می‌تواند به بخش‌های مختلف کشور کمک کند پس در نتیجه باید سرعت عمل برای تکمیل این شبکه در جمهوری اسلامی ایران افزایش یابد. البته مسؤولیت این شبکه بر عهده وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول