اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

روایتی از ۴۱ سال رهبریِ انقلاب اسلامی به روی آنتن می‌رود

برنامه گفتگو محور «بنیانگذار» روایتی از زبان شخصیت های طراز اول کشور درباره ۴۱ سال رهبری انقلاب و نظام اسلامی است که از یکشنبه شب در چهار قسمت به روی آنتن شبکه یک می‌رود.

روایتی از ۴۱ سال رهبریِ انقلاب اسلامی به روی آنتن می‌رود

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس برنامه گفتگو محور «بنیانگذار» که به‌مناسبت ارتحال امام خمینی (ره) تهیه شده است و روایتی از زبان شخصیت های طراز اول کشور درباره ۴۱ سال رهبری انقلاب و نظام اسلامی است از یکشنبه ۱۱ خرداد هر شب ساعت ۲۳:۱۵ از شبکه یک سیما پخش می شود.

این برنامه به تهیه کنندگی ایوب جمشیدی، اجرا، سردبیری و نویسندگی محمّدحسین رنجبران و مشاورت محتوایی موسی حقانی تولید شده و در چهار قسمت با آیت الله محمّد یزدی، آیت الله سید محمد سجادی، آیت الله مقتدایی و آیت الله رییسی درباره رهبری انقلاب و نظام اسلامی به گفتگو نشسته است.

«بنیانگذار» در گروه تاریخ، فرهنگ و هنر شبکه یک سیما تولید شده و تدوین آن بر عهده حمیدرضا خوشبازان، مدیریت تولید آن با عبدالرضا منزوی و مجری طرح آن هم محمدرضا قنادان زاده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول