اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

وزارت خارجه در قبال رفتار قرون وسطایی آمریکا و اروپا با مردم واکنش نشان دهد

نماینده مردم زابل در مجلس گفت:وزارت امور خارجه در قبال شیطان بزرگ و نیز انگلیس و فرانسه که با مردمان خود رفتارهای قرون وسطایی دارند به وظیفه ذاتی خود عمل کند.

وزارت خارجه در قبال رفتار قرون وسطایی آمریکا و اروپا با مردم واکنش نشان دهد

به گزارش  خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حبیب‌الله دهمرده در نطق میان دستور خود در نشست علنی امروز مجلس (یکشنبه 11 خرداد 99) گفت: وزارت امور خارجه در قبال شیطان بزرگ و نیز انگلیس و فرانسه که با مردمان خود رفتارهای قرون وسطایی دارند به وظیفه ذاتی خود عمل کنید علت این همه انفعال چیست؟

نماینده مردم زابل در مجلس اظهار داشت:مردم از مجلس ولایی انتظار دارند که به مشکلات انباشته شده آنان رسیدگی شود. ضرورت دارد با روش‌های علمی و تعاون و همدلی به دور از زنده باد و مرده باد بی‌حاصل از این فرصت الهی در مسیر خدمت بی‌منت به مردم که بهترین عبادت است، استفاده کنیم.

وی افزود: گرانی امان مردم را بریده، قیمت خودرو، اجاره و قیمت مسکن و مسائل دیگر چه توجیهی دارد،‌به نظر می‌رسد بعضی از مسئولان حقیقتا برنامه دارند تا جای ممکن مردم را نسبت به نظام، ناامید کنند.

دهمرده خاطرنشان کرد: مسئولان و وزرا در صحن حضور پیدا کنند و از عملکرد خود گزارش دهند و جوابگوی مردم باشند. 

نماینده مردم زابل در مجلس اظهار داشت: اگر مجلس به وظیفه ذاتی خود عمل نکند قطعا درصد قابل توجهی از مشکلات حل خواهد شد. مسائل فرهنگی، پیر شدن جمعیت،‌خانواده و سبک زندگی، حاشیه‌نشینی، مناطق محروم، تبعیض، اشرافی‌گری و توزیع منابع از موضوع چالش‌های جدی است.

وی افزود: ضمن تشکر از قوه قضائیه باید بگویم که ضرورت دارد با چند دانه درشت شبیه آنچه در برخوردهای مرحوم خلخالی شاهد بودیم، برخورد جدی شود.

دهمرده در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود همچون راه، آب و غیره از مسئولان خواستار رسیدگی به این مشکلات و حل آنها شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول