اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

نماینده مجلس: از مجلسی که برای مردم امید بخش است انتظار نظم داریم

نماینده مردم رشت در مجلس گفت:‌ از مجلس جبهه انقلاب و مجلسی که برای مردم امید بخش است انتظار نظم و مدیریت داریم.

نماینده مجلس: از مجلسی که برای مردم امید بخش است انتظار نظم داریم

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محمدرضا احمدی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) پارلمان با استناد به ماده ۶ آیین نامه داخلی مجلس اظهار داشت: ما که اولین بار به مجلس آمده ایم از مجلس جبهه انقلاب و مجلسی که برای مردم امید بخش است انتظار نظم و مدیریت داریم.

وی افزود: از ابتدای صبح امروز منتظر این بودیم یک نظم و مدیریتی را در صحن علنی شاهد باشیم، گاها حتی نمی توانستیم به خوبی متوجه نطق رییس مجلس باشیم، هیات رییسه مجلس و همکاران این نظم را رعایت کنند، تجمع در داخل و اطراف صحن بسیار زیاد است، مردم از ما که باید عصاره ملت و عصاره انقلاب باشیم انتظار رعایت نظم دارند.

در ادامه قاضی زاده نایب رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر احمدی عنوان کرد: از توجه شما سپاسگزارم، ما می توانیم نسبت به عوامل اداری و پرسنل با قاطعیت برخورد کنیم و یا از آن ها خواهش کنیم که از صحن علنی خارج شوند ولی نمایندگان را چه کنیم؟ تعداد زیادی از نماینگان در صحن با وجود تذکراتی که داده شد ایستاده اند، از جمع همکارانی که در انتهای صحن جلسه تشکیل دادند خواهش داریم برصندلی خود مستقر شوند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول