اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

عزیزی: حال تنیس خوب نیست/ هیچکس حذف نخواهد شد

رئیس فدراسیون تنیس گفت: با توجه به شرایطی که وجود دارد، حال تنیس خوب نیست.

عزیزی: حال تنیس خوب نیست/ هیچکس حذف نخواهد شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس داوود عزیزی پس از انتخاب به عنوان رئیس فدراسیون تنیس اظهار داشت: برنامه چهار ساله و استراتژیک خود را به اعضای مجمع ارائه دادم و سال به سال جلو خواهم رفت. متعهد به اجرای تمام برنامه‌های ارائه شده هستم.

وی ادامه داد: با توجه به شرایطی که وجود دارد، حال تنیس خوب نیست و در ادامه با ثبات و خرد جمعی حرکت خواهیم کرد. هیچ کس حذف نخواهد شد و همه می توانند بیایند و کمک کنند و در نهایت هر اتفاقی بیفتد، من پاسخگوی تمام مسائل هستم.

رئیس فدراسیون تنیس در مورد اینکه لیگ خوبی را در چند سال گذشته نداشتیم اظهار داشت: لیگ نداشتیم؟
تا سال ۹۷ مسابقات برگزار شد و فقط ۹۸ مسابقه ای نداشتیم. به دنبال برگزاری لیگ خوبی هستیم و با دید مثبت به جلو می رویم.

عزیزی در مورد اینکه تیم ملی حواشی داشت و آیا با سعید احمدوند به عنوان سرمربی تیم ملی ادامه خواهد داد یا خیر گفت: در مورد سرمربی باید حق و حقوق پرداخت شود و وقتی توجه نشود این اتفاقات و حواشی طبیعی است که بیفتد. بدنبال تشکیل کمیته فنی هستم و این کمیته باید تصمیم بگیرد و با توجه به شرایط جدید پیش خواهیم رفت. این کمیته شامل خبرگان‌ ورزشی است. باید به سمتی برویم که از مربیان داخلی استفاده کنیم و تاکید رهبری هم بر همین است.

وی در مورد سقوط تیم‌ملی به دسته چهارم دیویس کاپ و اینکه چه برنامه‌ای برای تیم ملی دارید، عنوان کرد: نیاز به همدلی داریم تا اتفاقات خوبی بیفتد. فدراسیون تنیس مدال آور نیست بلکه رنکینگی است و باید خودمان را در رنکینگ بالا بکشیم. ما در برنامه خودمان توجه به بخش های پایه هم است و باید استعدادیابی صورت بگیرد و از سازمان های دیگر هم کمک خواهیم گرفت.
انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول