اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

تالارهایی که مراسم برگزار کنند پلمب خواهند شد

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی استان گلستان گفت: براساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا برگزاری هرگونه مراسم اعم از عروسی و عزا و سایر مراسم‌‌های مشابه در تالارهای استان گلستان ممنوع است.

تالارهایی که مراسم برگزار کنند پلمب خواهند شد

صادق غریب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان، در خصوص برخورد انتظامی گلستان با تالارهایی که از مصوبه ستاد مقابله با کرونا تبعیت نکرده و مراسم برگزار می‌کنند، اظهار کرد: براساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا برگزاری هرگونه مراسم اعم از عروسی و عزا و سایر مراسم‌‌های مشابه در تالارهای استان گلستان ممنوع است.

وی ادامه داد: این تصمیم ستاد مقابله با کرونا است و پلیس به عنوان متولی نظارت بر اماکن عمومی مسوولیت نظارت و برخورد دارد و این تصمیم به منظور حفظ سلامتی مردم و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا گرفته شده است.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی استان گلستان تصریح کرد: همکاران ما دائم در کنار سایر ماموریت‌های روزانه، عملکرد تالارها در خصوص این دستورالعمل را رصد و پایش می‌کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف و عمل خلاف تصمیم ستاد، واحدپلمب خواهد شد.

غریب در خصوص عرضه قلیان در قلیان‌سراها نیز تاکید کرد: عرصه هرگونه قلیان به شدت منع شده و در صورتی که واحد صنفی قلیان عرضه کند براساس قانون قاطعانه برخورد و واحد صنفی نیز پلمب خواهد شد.

وی با اشاره به پلمب چند تالار عروسی در استان گلستان که اقدام به برگزاری مراسم کرده بودند، اضافه کرد: در صورتی که شهروندان با موارد تخلف تالارها و یا قلیان‌سراها روبرو شده و این مورد را مشاهده کردند موضوع را به پلیس 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/83004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول