اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

سه زندانی زن سرپرست خانواده آزاد شدند

سه نفر از زندانیان زن جرائم غیر عمد توسط موکب حضرت زهرا(س) ستاد عبازسازی عتبات عالیات استان البرز آزاد شدند.

سه زندانی زن سرپرست خانواده آزاد شدند

اعظم منائی، رئیس هیأت موکب حضرت زهرا (س)، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: از نگاه قرآن یکی از کارهای نیک آزادی بردگان است، اما با توجه به اینکه در این روزگار که بردگی به شکل دوران گذشته وجود ندارد کاری که معادل آن انجام می‌شود آزادی زندانیان جرایم غیرعمد است.

مدیر اجرایی موکب حضرت زهرا(ع) در ادامه افزود: با توجه به اینکه در این روزها همه درگیر مبارزه با ویروس منحوس کرونا هستند و در ماه مبارک رمضان توسط رسانه‌های جمعی در خصوص آزادسازی زندانیان اطلاع رسانی نشد و از این جهت موکب حضرت زهرا(س) تصمیم به انجام این کار گرفت.

وی با اشاره به انجام هماهنگی‌های لازم با دفتر زندان و مددکاری شهرستان فردیس، اظهار کرد: ماندن افرادی که به واسطه جرائم غیر عمد اعم از مالی و حوادث در زندان هستند اثرات تخریبی بسیاری بر روی این افراد و خانواده‌های آنها دارد که غیر قابل جبران است.

منائی با بیان اینکه زندانیان آزاد شده زن هستند، افزود: اگر زن سرپرست خانواری در زندان باشد اثرات مخرب بیشتری در سطح اجتماع خواهیم داشت.

وی بیان کرد: دیه هر زندانی 4 میلیون تومان بود که از سوی موکب حضرت زهرا (س) مبلغ 9 میلیون تومان از این مبلغ پرداخت شد و مابقی آن توسط تیم پرچمداران حسینی ستادبازسازی عتبات عالیات البرز تامین و جمعا مبلغ  12میلیون دیه برای سه زندانی زن جرایم غیر عمد پرداخت شد و به آغوش خانواده‌هایشان بازگشتند.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول