اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

افزایش ۱٠ برابری مراسلات خرید اینترنتی در پست ایلام

مدیرکل پست استان ایلام، گفت: مراسلات خرید اینترنتی در دو ماهه نخست سال جاری در پست استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10 برابر افزایش داشته است.

افزایش ۱٠ برابری مراسلات خرید اینترنتی در پست ایلام

هدایت فیلی مدیرکل پست استان ایلام ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: هم زمان با شیوع ویروس کرونا در کشور، تعطیلی و رکود بسیاری از کسب و کارهای رایج، سرویس تجارت الکترونیک شرکت پست به خوبی هر چه تمام توانسته است خدمات شایانی را در سطح کشور و خصوصا استان ایلام به منصه ظهور برساند.

وی افزود: مراسلات خرید اینترنتی در دو ماهه نخست سال جاری در پست استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10 برابر افزایش داشته است.

مدیرکل پست استان یادآور شد: این آمار با توجه به شیوع ویروس کرونا، حذف ترددهای غیر ضرور مردم و تهیه اقلام مورد نیاز آنان بدون مراجعات حضوری به فروشگاه‌ها و اماکن مربوطه نشان‌گر رشد و افزایش قابل توجه مراسلات تجارت الکترونیک در استان بوده که با برنامه ریزی‌های مدون و تشکیل تیم‌های فعال و ویژه بازاریابی با توسعه و ایجاد فروشگاه‌های جدید اینترنتی از اوایل اسفند ماه سال گذشته به خوبی هر چه تمام محقق گردیده است.

امکان استفاده از پنل ونماد پستی رایگان

وی یادآور شد: در راستای تسریع بیشتر در روند ارائه خدمات به صاحبان مشاغل و کسب و کارها تسهیلات ویژه‌ای شامل امکان استفاده از پنل و نماد پستی رایگان در سامانه بازار الکترونیکی بدون الزام به راه‌ اندازی وب سایت و اخذ نماد الکترونیک برای توسعه بیشتر کسب و کارهای حوزه تجارت الکترونیک برای متقاضیان واجد شرایط، فروشگاه‌ها و صاحبان کسب و کارهای اینترنتی در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به بازاریابی فعال و اطلاع رسانی گسترده به کلیه فروشگاه‌های اینترنتی سطح استان به منظور جمع آوری به موقع مراسلات ادامه داد: با تدابیر اتخاذ شده، موزعین و همکاران پست استان خدمات جمع آوری مراسلات مربوطه را به صورت روزانه به انجام خواهند رساند.

فیلی در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی از تجهیز واحدهای توزیع پست استان به بیش از ۳۰ فقره دستگاه کارت خوان موبایلی نامه رسانی خبر داد و افزود: این اقدام مهم نیز به منظور رعایت بهداشت فردی و عمومی، مبارزه با شیوع  ویروس کرونا و حذف پروسه تسویه حساب‌های مالی، جلوگیری از اخذ وجوه نقد و وصول تعرفه پستی و هزینه کالا از مشتریان از طریق دستگاه‌های کارت خوان موبایلی انجام می‌شود.

توسعه کسب وکارهای الکترونیکی موجب قطع زنجیره شیوع کرونا می‌شود

وی با تاکید بر شرایط کنونی توسعه کسب‌ و کارهای الکترونیکی که عمده شهروندان برای رعایت بیشتر اصول بهداشتی و طرح فاصله گذاری اجتماعی کمتر به بازارهای فیزیکی مراجعه کنند نیز گفت: بدون شک امکان خرید کالا در بستر الکترونیک و فضای مجازی، و توزیع آن از طریق خدوم مجموعه خدمات رسان پست با توزیع در آدرس گیرنده، آسودگی خاطر بیشتری را برای مشتریان به ارمغان آورده و موجب قطع زنجیره شیوع کرونا در کشور می‌شود.

مدیرکل پست استان در پایان با تاکید بر رویکرد شرکت ملی پست در ایجاد سکوی تجارت الکترونیک و طراحی مدل کسب و کار بر پایه سیستم‌های پلتفرمی در سال جاری اظهار کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته این امکان بیش از پیش فراهم شده است تا با اهتمامی مضاعف در صدد تقویت بیشتر این سرویس و ورود به بازار‌های جدید در بستر الکترونیک باشیم. 

انتهای پیام/ 970821

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول