اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بین الملل

اعتراف ستاره کوبایی به ترس از کرونا/ لئال: خیابان خلوت و آژیر آمبولانس ترسناک بود

ستاره کوبایی تیم والیبال لوبه گفت: دیدن خیابان‌های خلوت و شنیدن صدای آژیر آمبولانس در ایتالیا برایم ترسناک بود.

اعتراف ستاره کوبایی به ترس از کرونا/ لئال: خیابان خلوت و آژیر آمبولانس ترسناک بود

به گزارش خبرگزاری فارس، یواندی لئال، ستاره کوبایی - برزیلی تیم والیبال لوبه در زمان شیوع ویروس کرونا در ایتالیا بود و روزهای سختی را پشت سر گذاشت. وی در این خصوص اظهار داشت: من خیلی ترسیده بودم. شهر ما کوچک بود و من چند ساعت در بالکن خانه می‌ماندم و به نظرم شرایط همچون جهنم بود.

وی ادامه داد: دیدن خیابان‌های خلوت و شنیدن صدای آژیر آمبولانس همه را ترسانده بود و من هم مانند سایر مردم از این شرایط ترسیده بودم. یک هفته از خانه خارج شدم تا کمی تمرین کنم، اما با وخیم‌تر شدن اوضاع این امر هم متوقف شد. حدود هفت هفته نتوانستم پایم را از خانه بیرون بگذارم.

لئال خاطرنشان کرد: بعد از دو یا سه هفته به شرایط ایده‌آل رسیدم، اما بعد از آن تحمل شرایط برایم سخت بود. به همین دلیل مربی بدنساز ما برنامه‌ای برای حفظ تناسب اندام داد تا در خانه تمرین کنیم. در آن مقطع گفته می‌شد که قرار است مسابقات ادامه پیدا کند، اما اینگونه نشد. من با مادرم زندگی می‌کردم که او قبل از شیوع ویروس کرونا ایتالیا را ترک کرده بود و به همین دلیل در زمان قرنطینه تنها بودم و روزهای سختی را گذراندم.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول